eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door renima, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    Weet niet of mijn vraag hier goed staat, maar denk van wel:D

woensdag een lichte ovu test gehad, en savonds gelijk geklust, daarna donderdag en vrijdag ook nog geklust;)

nu voel ik vandaag al de hele dag die zeurderige pijn in mijn onderbuik, waarschijnlijk mijn eisprong.

vraag is nu, waren wij toch te vroeg, of mogen we vanavond nog een keer klussen voor de zekerheid?
    de test was een lichte streep, maar als hij donderdag donkerder zou zijn, is dat nog meer dan 48 uur voor mijn sprong van vandaag.
    nu weet ik het gewoon even niet meer hoor!

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb je niet doorgetest? want kan zijn dat die pas vrijdag evt pas posi zou zijn... een licht streepje zegt helaas weinig.... die heb ik hele maand geplast... ben er maar mee gestopt... hihi ... maar hopelijk is het je ei en heb je hem goed benut ;) zou volgende keer wel door blijven testen tot je pos. test hebt..

3. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    heb daarna niet meer doorgetest, woensdag was de derde test en daar kwam de streep op te staan, dus dacht nu maar gelijk te beginnen.
    heb nu dat bekende slijm, maar weet niet of mijn ei dan al is geweest, of dat we het nog kunnen proberen.
    heb nl heel veel pijn bij het vrijen, dus eerlijk gezegd is het niet zo lollig om vaak te klussen, helaas:(

4. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    volgens de ovulatiecalculator zouden mijn vruchtbare dagen tussen dinsdag en vrijdag zijn, de dagen dat wij geklust hebben, maar kan het kloppen dat mijn ei dan pas vandaag komt?

5. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Helaas zegt die ene test helemaal niks. Ik heb tijdens mn hele cyclus een lichte streep. Je moet door blijven testen totdat de teststreep gelijk aan of zelfs donkerder is dan de controlestreep.

Ik heb meestal 4 dagen voor mn eisprong vruchtbaar slijm, dus ik kan je echt niet zeggen of je nu je eisprong hebt.... Gewoon lekker doorklussen, hopelijk is het raak en anders volgende maand gewoon door blijven testen totdat je test echt knalpositief is!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.623
    113
    Nabij Utrecht
    Je moet doortesten tot de teststreep net zo donker is (of donkerder is dan) de controlestreep. Pas dan is de test positief en komt je eisprong zo´n 24-36 uur daarna.
    Slijmverlies (vergelijkbaar met rauw eiwit) duidt op vruchtbaar slijm en dat je eisprong er dus aankomt.
    Ik zou zeker vandaag en de komende 3/4 dagen nog klussen en kijken of de ovutest nog gaat knallen, alhoewel ik bang ben dat hij gisteren/vandaag zou hebben geknald en je eisprong morgen/overmorgen is.

Die ovu calculator pakt altijd het gemiddelde. dus cyclus van 28 dagen, dus vruchtbaar van dag 10-14 en eisprong op dag 14.
    Helaas gaat dat niet altijd op, want ik heb een cyclus van 28 dagen, maar mijn eisprong was altijd op dag 16-17 en dus een lf van 12-11 dagen (kwam ik achter dmv tempen).
    Wij zaten altijd dus op het verkeerde tijdstip te klussen.

7. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    heb toch nog maar even een tesje gedaan, wat zeggen jullie?
    nog even klussen zometeen? :D

P1010872.jpg

8. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Mooie test, dat lijkt tenminste ergens op :D ! maar ik zou inderdaad nog even een paar dagen door klussen. De laatste maanden springt mijn ei pas 2 dagen na posi ovutest ( ik zie dat aan mijn temp). Ik ben er dus bijv. achtergekomen dat ik geen ei heb op 14dgn voor ongi, maar 10/11/12. Heb dus voor de testen en temp metingen er flink naast gezeten. Dus nog ff doorgaan met klussen als ik jou was.

Die buikpijn die je eerder had kan komen door de druk die toeneemt van het follikel, dus dat je ei op springen staat. Ik heb ook dagen voor mijn eisprong buikpijn. De eisprong zelf voel ik nooit. Succes ermee!!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hup aan de klusser de klus :D

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :) Maar pas op met kv.. die is aan het begin van je piek al knal.. echt door blijven testen, liefst nog met een ander merk erbij

11. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    ik ben altijd zeer regelmatig op 26 dagen.
    woensdag had ik mijn eerste test gedaan, en die was licht positief, gister dus een knal test en inderdaad toch nog geklust.
    de buikpijn zakt nu af, tenzij mijn dochter flink op me buik zit te springen, niet echt fijn:)
    nu maar afwachten dan

de vorige keer was het in een keer raak zonder te testen, en te weten wanneer mijn sprong was, vandaar dat het nu allemaal nieuw voor me is.
    maar mijn NOD is 16 augustus, dus wacht maar geduldig af

Deel Deze Pagina