ik voel eigenlijk iedere maand wel ongeveer rond de eisprong aan mijn buik dat er wat gaande is.. zo ook vandaag al steken in mijn buik enz.. weet ieman wat dat is wat je eigenlijk voelt of is dit bij iedereen anders.. is het de eisprong echt? of het rijpen? ben zo benieuwd wanneer mijn ei dan springt zeg maar... hmmm beetje onduidelijk misschien maar hoop dat iemand me kan helpen!! dankjulliewel
Hi Flots.. Ik voel hem groeien, zon zeurderige pijn.. en de ene keer voel ik de eisprong zelf, flinke kramp, zeer pijnlijk.. de andere keer blijft het bij de groeipijn en voel ik verder niets..
hmm dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat ik voel... hoop dat het het groeien is en dat de rest nog even duurt... Dankje Ytest
Hi flots! Ik voel de follikels ook groeien. Het begint een dag of 2/3 voor de eisprong te zeuren, steeds heftiger en opeens is het gespannen gevoel weer weg. Ik ga er dan vanuit dat de gespannen follikel geknapt is en de spanning afneemt. De eisprong dus.
Dankje Kensho... hoop dat het dat inderdaad is, dan klopt mijn NOD ook weer een beetje... waarschijnlijk dan twee dagen eerder maar verschilt altijd tussen de 26 en 29 dagen...