Hallo, Ik ben 25jaar en sinds eind mei gestopt met de pil. Ik ben tot heden nog steeds niet ongesteld geworden.!! Ik heb alleen na 2 weken toen ik was gestopt en kleine bloeding gehad,maar dat was in 1 dag en maar een beetje,ik heb toen 25 juni een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief, weet iemand of je nog iets kan doen zodat je misschien toch ongesteld word? Groetjes Jean
Hey, beetje rare vraag maar voor dat je aan de pil ging had je toen wel een Normale cyclus? Het wil wel eens zo zijn dat je aan de pil gaat als je cy lus erg onregelmatig is. Dan zou het kunnen zijn dat je geen ov geen goede ei sprong hebt. Misschien. Verstandig om een afspraak met je huisarts of gyn. te maken.... juist in case!
hoi hoi, nou ik weet het eigenlijk niet.Ik was 15 toen ik met pil begon dus is al 10 jaar geleden.Maar denk dat ik binnekort een afspraak maak bij de dokter idd voor de zekerheid!Thanks
Het kan na pilstop erg lang duren voordat je eerste natuurlijke menstruatie komt. Je lichaam moet alles namelijk weer zelf gaan doen. Ik werd bijv pas na 126 dagen na pilstop ongesteld. En ja, ook ik ben bij de huisarts geweest die aangaf dat het heel normaal is. Hij wou me pas doorverwijzen naar de gynaecoloog als ik 6 maanden niet ongesteld zou zijn. Je wilt niet weten hoeveel testen ik heb versleten. Ik vermoed dus dat je huisarts nu niet veel voor je zal gaan doen.