'gekke' kriebel in onderbuik eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Griekje, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in de nacht van vrijdag op zaterdag last gehad van een gekke kriebel in mn onderbuik, ik heb het nog nooit eerder gevoeld en ik werd er zelfs om half 2 's nachts wakker van. Ik kon er een tijdje niet door slapen en ik drukte steeds een btje op mn buik om het gevoel wat te drukken. T deed niet pijn ofzo maar t voelde gewoon heel gek.
    Ik heb die avond een ovutest gedaan maar was (dacht ik) negatief (teststreep nog niet zo donker als controlestreep). Wel 2 duidelijke streepjes. Maar aangezien op de ovutesten de streepjes steeds lichter worden en ik die rare kriebel had waar ik zelfs van wakker ben geworden, vraag ik me toch af of dat misschien mn eisprong geweest kan zijn.

Herkent iemand dit misschien? En was dat dan ook rond jullie eisprong?

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Nee rond mijn eisprong lig ik dubbel van de buikkramp, dus kan je helaas niet helpen, sorry.

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Of ik voel er niets van, of heb pijnlijke kramp.. maar een kriebel duidt bij mij niet op de eisprong, maar ieder vrouwenlichaam is weer anders, dus wie weet :)

4. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ook al twee dagen een kriebel in mn buik en net even een ovu test gedaan en die was positief! Dus denk dat die kriebel inderdaad mijn eisprong geweest is.

5. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou wie weet was dat dan idd mn eisprong! Echt een heel apart gevoel heb ik nog nooit eerder gehad...

Deel Deze Pagina