4 weken overtijd..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraNoordam82, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraNoordam82

SandraNoordam82 Nieuw lid

12 aug 2012
    3
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Ik zit nu in ronde 21 en ben 4weken overtijd.
    De laatste rondes waren volgens mij vrij regelmatig.
    Ik snap t niet meer.
    Ik heb al 3 testen gedaan op dag 36, dag 41 en dag 57. Vandaag zit ik op dag 60.
    Zover ik weet heb ik geen stress.
    Misschien geen ei gehad??
    Ik heb een tijdje pijnlijke borsten gehad maar dat is nu al veel minder, verder nergens last van maar dat heb ik (gelukkig) ook niet bij mn andere 2 zwangerschappen gehad.
    Moet ik blijven afwachten?
    Of een afspraak maken bij de huisarts?

Zijn er meiden die dit ook hebben (gehad)?

Groetjes Sandra.

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Moeilijk te zeggen.. als je ook niet weet of je eventueel een ei gehad, zou inderdaad een afspraak met de ha aanmaken en volgende cyclus misschien ovutesten gebruiken?

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ronde 21?!? dan ben je langer dan een jaar bezig, dan mag je naar de Ha of Gyn meid... ik zou niet langer wachten.. Laat hem maa reens kijken... Succes, duim voor jullie!

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou idd naar de gyn gaan. En misschien temperaturen? Is heel betrouwbaar en geeft een goed inzicht in je cyclus.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd even naar een gaan.....want 4weken overtijg dat is dan helemaal geen overtijg zijn meer....

6. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik heb het zelf wel gehad dat ik al heel lang overtijd was en er maar niks van snapte.
    maar ik had die keer een vmk na 1 week en toen heb ik een hele cyclus overgeslagen.
    als je normaal een cyclus van 35 hebt zou ik wachten tot ongeveer 72 dagen.
    kan je zo lang niet wachten zou ik toch ff naar de dokter gaan.

7. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    ik zou ook naar de HA gaan als je al in ronde 21 zit mijn menstruatie sloeg soms gewoon over en dan werd ik het die keer daarop wel weer gewoon dat kan het ook zijn wel erg vervelend die onzekerheid.

8. SandraNoordam82

12 aug 2012
    3
    0
    0
    Amsterdam
    Het is erg moeilijk maar ik wacht nog ff af..
    Morgen zit ik op dag 66, en als ik een maand over heb geslagen of iets zou ik morgen weer op dag 33 zitten en dan dus weer overtijd.
    Als ik maandag nog niet ongi ben dan ff naar de huisarts.
    Ik heb dit nog nooit gehad.
    Toen we voor een 2e gingen had ik direct een regelmatige cyclus en was ik in ronde 3 zwanger.
    Nu al bijna 2jaar bezig.. vind t toch wel eng om naar de ha te gaan..dalijk is er iets anders aan de hand..

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je het eng vindt....maar ik zou toch gaan....2jaar is best lang.

10. SandraNoordam82

12 aug 2012
    3
    0
    0
    Amsterdam
    Inmiddels 6 weken overtijd.
    Vanmiddag naar de huisarts geweest.
    Ik moest van hem nog langer wachten, als ik over 2 weken nog niet ongi ben moet ik terug komen en dan gaat hij een echo laten doen en dan evt. opwekkers.
    Maar ja, als ik 2 keer heb overgeslagen, en ik zou nu wel zwanger zijn/worden, dan valt er over 2 weken nog niks te zien op een echo. dus beetje raar.
    Maar goed, ik wacht dus nog ff 2 weken af :(

Deel Deze Pagina