Hoi dames, Als het goed is moet ik woensdag of donderdag ongesteld worden, maar ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb al 5 dagen last van 'windjes' (sorry) & savonds heb ik last van krampen in mijn baarmoeder terwijl ik normaal nooit wat voel voor mijn menstruatie. Wanneer ik ongesteld word begint de pijn meestal pas op dag 2 en nu voel ik die krampjes al ongeveer 3/4 dagen terwijl het nog wel ff hoort te duren voordat ik ongesteld word. De krampjes zijn trouwens vaak na 5 tellen alweer weg. Mijn borsten zijn ook een beetje gevoelig. Niet heel erg maar als ik er aan voel, is dit wel gevoelig in het midden van mijn borst. Heeft iemand van jullie dit ook gehad? En bleken jullie toen zwanger te zijn of werden jullie gewoon ongesteld? OJA, zondagochtend had ik trouwens een negatieve test, maar dit is dus wel 4 dagen voor mijn nod.
Ik had altijd veel klachten voor menstruatie, maar nooit menstruatiekrampen voordat het bloed kwam. En toen deze begonnen, ongeveer 3 dgn voor NOD, was ik dus wel zwanger. Succes met afwachten!
Ja ik ga vrijdag testen denk ik. Ik moet deze week veel diensten draaien dus heb zoiezo geen tijd om naar de winkel te gaan. De krampen blijven wel komen en nu begin ik ook een beetje last van mijn onderrug te krijgen. Ze doen ook echt pijn. Het is misschien maar een paar tellen, maar die paar tellen ga ik wel zowat door de grond. Wanneer de kramp voorbij is is de pijn ook compleet weg.
Bij mij ook sinds vorige week donderdag kramp en duizelig. Nega test. Ik wacht ook maar af. Elke maand is aan deze kant weer anders. Geen bloed is goed, maar dan liever wel een positieve test. De duimen blijven hier draaien.
Ik heb zelf nu 3 dagen last van krampen, gevoel dat ik elk moment heftig ongesteld wordt en sinds gister avond licht pijnlijke borsten.. Maandag hoor ik ongeateld te worden, normaal gesproken.. Morgen eerste test doen.. Begin nu toch echt wel de kriebels te krijgen.. Succes..!!
Heb elke maand anders, maar krampen zijn me niet onbekend net zoals gevoelige borsten/groter en jammer genoeg niet zwanger.....toen zwanger was had juist geen symptomen! succes!