Dag dames, Afgelopen dinsdag was mijn NOD, toen ik 's morgens de eerste roze vegen zag, dacht ik.. Ja.. helaas. Nu is het inmiddels donderdag en na die roze veeg, niets meer gezien.. Ook een test gedaan van sensitest.. Negatief.. Iemand een idee?
weet je zeker wanneer je eisprong precies is geweest? dat roze klinkt meer als innesteling en misschien heb je dan wel te vroeg getest. overigens staan de testen van predictor als heel slecht bekend, kv 2 voor 5 euro zijn veel beter.
Ik heb niet met ovulatietesten oid gewerkt.. Dit is mijn eerste cyclus dat ik van de pil af ben, dus eisprong, geen idee .. Predictor gebruik ik nooit idd, slechte ervaringen mee.. Sensitest dipstick heb ik gebruikt..
Als dit je eerste cyclus zonder pil is kun je er niets over zeggen. Die 28 wat je hebt staan in je onderschrift klopt ook niet want dat was je cyclus met pil en die is dan altijd 28dagen. Dus nu moet je gewoon afwachten wanneer je ongi wordt. Ik werd ongi op dag 38 en een vriendin van mij pas op dag 43. Dus hier kun je helaas nu niks over zeggen. Zou gewoon om de week ff een zwangerschapstest doen,verder kun je alleen maar afwachten. Succes!!
Dat van mijn cyclus snap ik, maar aangezien ik afgelopen dinsdag netjes "roze afscheiding"had, dacht ik, dat ik ongesteld zou worden. En heb toen mijn cyclus op 28 dagen gezet.. Ga ik idd doen.. Afwachten...
anders over een paar dagen een kv test proberen? want 1 keer een beetje roze is geen ongi, dan moet het echt rood bloed zijn.
Hi christel! Je bent weer terug ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie! Gun je cyclus de tijd en probeer te ontspannen. Hier na een pauze weer begonnen en na 8 rondes zwanger! Inmiddels alweer bijna 30 weken ik duim voor je hoor en hou je in de gaten op t forum Xxx