Hoi meiden! Ik moet 3 dec voor het eerst naar de gyneacoloog omdat ik 5 maanden geen menstruatie heb gehad. Nu vroeg ik me af hoe zon eerste afspraak bij jullie ging?? En ik heb nog een vraagje ik heb sinds 3 dagen ineens bruin bloed verlies.. Heel vreemd want normaal als ik ongesteld was verging ik van de pijn en voel nu niks beetje rommelen maar verder niks. Jullie enig idee wat het is? Alvast bedankt vor jullie reacties!
Hallo,ik heb begin oktober mijn eerste gesprek gehad en ze stellen je heel veel vragen. Ik had vooraf al een lijst gekregen om in te vullen en mijn vriend ook. Daar kregen we die vragen opnieuw. Bij mij heeft ze meteen wat kweekjes afgenomen en een inwendige echo gemaakt. I.v.m. mijn erg lange cyclus van de laatste tijd ook Clomid gekregen. De volgende afspraak was bij de verpleegkundige en die vertelde precies hoe alles in zijn werk ging. Is het je een beetje duidelijk zo? Heb je vragen,stel ze gerust. groetjes Ilona
Ik heb 10 dec een afspraak bij de GYN omdat ik 3 maanden al geen menstruatie heb gehad, dus ben ik idd ook wel erg benieuwd naar hoe zo gesprek verloopt. Ik heb inderdaad ook een lijst gehad om in tevullen en mijn vriend ook. Glamour, laat je even weten hoe je gesprek is gegaan? Groetjes