Hoi meiden Ik ben gisteren bij de gyneacoloog geweest,moest allemaal vragen beantwoorden,en daarna kreeg ik een inwendige echo.. daar zag ze al een eitje van 12 mm aan het rijpen was , en der was zich al slijm aan het op bouwen van 6 mm lang en de uitslag van mijn man zijn zaad was ook oke.. dus we moeten maar gewoon wachten dat het zaadje de juiste kant op gaat denk ik maar ik ben gelukkig wel gerust gesteld dat alles nu in orde is. en hopelijk hebben de pendels het goed liefs love31
dat is zeker wel erg goed nieuws veel succes meid ik hoop dat ik ook tehoren krijg dat alles wel goed is
Hoi Wij (eigenlijk meer ik) zijn al bezig van vorig jaar januari. Eerlijk gezegd, klusten we niet zó vaak in die periode. De nood aan seks om mekaar te laten zien dat we van mekaar houden is er niet. Wij zijn echte knuffelaars. Maar als het dan zover is, is het great! Dit ter zijde... 2 maand geleden heb ik ook de stap gezet om naar de gyn te gaan en me te laten onderzoeken. Mijn grootste angst was om onvruchtbaar te zijn. Ze hebben bij mij ook een inwendige echo gedaan én bleek dat ik heel veel slijmvlies ophou én dat ik polycystische (?) eierstokken hebben. Niets erg, want blijkbaar heb ik toch mijn eisprong normaal gekregen. Heb ook zo'n foto van mijn baarmoeder ondergaan (was beetje pijnlijk) én daarop was alles normaal. Bij het inspuiten van zo'n contrastvloeistof was te zien dat alles goed functioneerde! Het zaad van mijn ventje was ook prima! Een grote opluchting bij ons beide! WE ZIJN VRUCHTBAAR! Dus meid... we zullen samen duimen dat het vlug raak mag zijn én dat we binnenkort allebei met zo'n wondertje in onze armpjes liggen. Groetjes van een medelevend Belgje