iemand het zelfde als ik gehad ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulpje, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    hallo dames

29 nov en 2 dec hebben we geklust, we zijn nu inmiddels 9 dagen verder.. maar gister avond verloor ik ineens lichtroze slijm met afvegen(ook veel witte afscheiding) ik heb 3 dagen geleden 1 dag diarree gehad(sorry) ik ben al 3 dagen erg misselijk, maar op de gekste momenten en het komt met vlagen.. ook ben ik al 2 dagen veel duizelig als ik overeind kom, ik kan slecht slapen, normaal slaap ik als een roos en ik weet niet of dit waar is maar ik heb t wel gelezen maar ik heb ook van die levendige dromen...en mijn tepels zijn roder/donkerder en sterke geur urine..en kleine puistjes begin ik te krijgen.. het is raar want bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen symptomen, de hele zwangerschap niet..

mijn NOD is over een week...

ik zit pas in ronde 2... terwijl bij de 1e na 8 maanden raak was..
    zou het kunnen dat het nu al raak is? van die "2 x" ? en eigenlijk weet ik niet eens zeker of ik toen wel mijn ei heb gehad want ik heb een onregelmatige cyclus op dit moment maar ik tel gewoon 14 dagen na de NOD..

dus mijn vraag is eigenlijk of het al zo snel kan al deze symptomen ? en omdat ik nu pas in ronde 2 zit is de kans dan groot of klein dat het al raak zou kunnen zijn ??

Ik heb zoiets als het komt dan komt het maar het valt me ineens allemaal op.. en wanneer zou ik kunnen testen ? ik wil het ook niet te vroeg doen eigenlijk..

sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt..
    graag reacties van vrouwen met deze ervarigen of wat mij raad kunnen geven..

groetjes tulpje

2. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik had bij mijn eerste ook roze afscheiding. Bleek toen zwanger. DUs wie weet! Succes met wachten

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Kan allemaal. Kan beide kanten op. Blijft nog even spannend. Ik hoop het voor je. Succes nog even met wachten.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had roze afscheiding en dat bleek mijn eisprong want precies 14dg later teste ik positief!
    Je kunt in het begin van je cyclus niet uitgaan van 14dg voor de eisprong.
    Wie weet heb jij je eisprong ook nu dus ik zou wel klussen voor de zekerheid!

5. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ongeveer een week na mijn nod was ik erg duizelig ...
    als ik in bed lag, draaide alles.
    ook als ik te snel rechtkwam.
    ook enorm veel slijm
    Enne, paar dagen later testte ik positief :)
    ps: ik testte licht positief 6 dagen voor nod!

succes

6. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    ik zie de reacties nu pas sorry hihi

ohw wat spannend he, ik weet het ook niet precies wanneer ik mijn ei heb, want als ik ga temperaturen of ovi testen ga doen dan ben ik er automatisch veel me bezig en dat wil ik niet..als deze symptomen nog langer aanhouden dan ga ik hoop krijgen.. effe afwachten dan maar..

er zit ondertusse steeds wat lichtroze slijm in mijn slipje, misschien klopt het wel wat melanie zegt, dus effe klussen dan maar :)

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Of het roze slijm is de innesteling.. :) spannend!!

8. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Hihi ja dat hoop ik !

Ben nu al nieuwschierig
    Nog een weekje wachten...

9. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Nou dit keer hoef ik niet te wachten. Ik ben vandaag al ongesteld geworden, ja dat krijg je met onregelmaat he,,,

Volgende keer beter!
    Xxx

Deel Deze Pagina