hallo meiden afgelopen zondag ben ik ongi geworden aan het einde van de ochtend, ik heb heel erg veel krampen gehad veel erger als normaal. het leek wel alsof mijn lichaam het bloed eruit wilde hebben terwijl er niet veel zat/zit. gister ben ik ook nog ongi geweest(wel minder dan normaal) en vandaag ben ik maar heel weinig. ik vraag me af of ik toch nog zwanger zou kunnen zijn? ik weet het echt niet meer liefs kikkert
jah net maar de test is zeer licht pos. maar dat had ik ook al voor mijn nod. toen moest je bijna de loep erbij pakken nu was het een heel klein beetje zichtbaar. maar normaal zou het lijntje (als je zwanger) bent toch veel zichtbaarder moeten zijn
meid ik zou als ik jou was toch voor de zekerheid een test doen dan weet je het zeker succes meid hopelijk is het raak
meid wow wat goed een lijntje is een lijntje hoor het is per test verschillend hoe zichtbaar dat ie is anders over een paar dagen nog eens doen met ochtendurine
ik ben zo bang dat het gewoon een soort voorgedrukt lijntje is.....ik weet dat de lijntje niet voor gedrukt zijn maar het lijkt er een beetje op. maar ze zeggen toch dat je helemaal niks ziet als je ook echt niet zwanger bent
dat kan meid dan kun je nog zwanger zijn en anders misschien clearbleu digitaal nemen dan zit je niet met lijntjes enzo of predictor maar dan even een paar dagen wachten succes meid ik hooooooooop echt dat het toch raak is
ik hoop het ook. maar ik ben wel bang voor de teleurstelling. ik ga idd nog maar eens testen achter 3 dagen met een andere test. liefs kikkert
Anders even een bloed test laten doen bij de huisarts , dan heb je in elk geval zekerheid Groetjes Joyce
Heel veel succes met je tweede test. Hopelijk komt er nu een duidelijke streep. Ik hoop het voor je. Mijn duimen draaien hoor. Liefs Hummel.
Hi Kikkert, ik hoop natuurlijk ook echt dat je zwanger bent, maar wellicht heb je een vmk gehad. Dus bloeding stoot het af, maar je hebt wel nog hormoon in je lichaam waardoor je licht positief test. Heb ik zelf nl. ook gehad. Hoop dat het bij jou niet het geval is! Maar vond wel dat je het moest weten... Succes!