Hebben jullie dan ook zo'n opgezette buik? Ik heb dat altijd als ik ongi moet worden,maar nu dat het uitblijft word het steeds opgezetter.
Aangezien ik nu voor het eerst overtijd ben (ong 7 dgn) kan ik hier niet echt een reactie op geven. Maar als ik mijn menstruatie moet krijgen heb ik wel altijd een opgezette buik. Wat ook weer vrij snel over is. Afgelopen zaterdag heb ik overigens wel last van een opgezette buik gehad. Maar dat was maar heel even ik denk hooguit 2 uurtjes.
Hey Ik ben ruim 2 week over tijd nu, maar heb eigenlijk geen opgeblazen buik. Ben van mezelf heel dun, weet niet of dat er mee te maken heeft.
ik sta eigenlijk nooit op de weegschaal, maar de laaste keer (2 weken geleden) woog ik 52 ongeveer. Dat is voor mij eigenlijk wel normaal! Misschien hou je nu veel vocht vast omdat je toch nog ongi gaat worden?
Ja dat denk ik ook, morgen zit ik op dag 54 en dat waren mn langste cyclussen ook, dus ik ga er een beetje vanuit dat overmorgen de arriveren...
i kzie er uit alsof ik 4 maanden zwanger ben. Ga niet meer op de weegschal maar owrdt naast alle spanning toch meer depri van het feit dat ik ook dikker ben/lijk.
ik had op koninginnedag een positieve test en als je ziet hoe dik mijn buik alweer is. afgelopen keer konden anderen het ook al met 6 weken zien. hoop dat ie nu toch iets minder wordt zodat het nog even stil kan blijven. mijn vorige zwangerschap liep uit op een miskraam