Vraagjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Truusje81, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb wat vraagjes over ovulatietesten. Ikzelf gebruik de midstream van zwanger&kids.

*Hoe lang is een ovulatietest positief? Ik heb namelijk vorige maand 1x positief getest en daarna gelijk weer omo-wit.
    *De opbouw er naar toe waren ook allemaal omo-wit en dan ineens positief. Wie herkent dit?
    *Ik heb deze maand nog niet positief getest. Het bouwt bij mij ook niet op van licht naar donker. Het is omo-wit en van het weekend 2x een lichte streep en nu weer omo-wit. Ik heb wel veel thee gedronken (lichte urine) toen ik ging testen. Maakt dat uit?
    *Ik heb een keurige cyclus van 27/28 dagen, dus ik zou afgelopen weekend mijn eisprong "moeten" hebben gehad. Zondagavond enorme buikpijn, maar geen idee of dit een eisprong was of mijn darmen... :)
    *Tips voor eventueel andere merken??
    *Stel dat ik gister mijn eisprong had en ik heb zaterdagavond voor het laatst geklust, is dit nog goed? Gister ook geklust, maar vriendlief is uiteindelijk niet klaar gekomen.

Bedankt alvast voor het reageren!

Deel Deze Pagina