Eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lievebeeb, Apr 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke.. Misschien zijn er nog wel 100 van deze topics maar ik plaats hem toch :))

Ik dacht mijn eisprong nooit te voelen maar nu had ik de afgelopen dagen met vlagen een zeurderig gevoel onderin mijn buik met af en toe een steekje. Gisteravond had in bed had ik ineens ontzettend veel pijn links in mijn buik bij mijn lies (iets daar vanaf) en nu weer een zeurderig trekkend gevoel in mijn buik..

Iemand die dit herkent als een eisprong?
    Ik heb echt geen idee, ook bang dat ik dit soort dingen wil voelen.
    Heb tot nu toe een onregelmatige cyclus en zit nu op dag 19.
    Volgens de app waarmee ik mijn cyclus bij hou zou vandaag mijn eisprong zijn. (Maar geen idee of de app het juist berekend heeft)

ML en ik zijn wel gericht aan het klussen, dat wil zeggen vanaf vrijdag om de dag.. Vanavond dus weer als we zin hebben ;) Sowieso pas over 2 weken testen, ze liggen klaar en ik kan me nu al bijna niet meer inhouden! ;))

Liefs, LB

2. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Voordat ik aan de pil ging, 8 jr geleden voelde ik ook altijd mijn eisprong.
    Die pijn onder in je buik aan 1 kant had ik ook altijd, dus grote kans dat het klopt!! Persoonlijk vond ik het nogal pijnlijk soms!!

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Mijn eisprong zou de 4e zijn en had ook wel vanaf de 3de al duidelijk krampen onderin en de 7e werd ik wakker met steken rechtonderin bij me lies... Sindsdien ben ik misselijk, heb krampen en van allerlei dingen last. Krijg nu zelfs de griep :(

Ik heb dit trouwens nog nooit gevoeld!

4. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Oke, spannend!! De pijn rondom eisprong is vaak maar enkele uren, tenminste bij mij. Ik weet natuurlijk niet hoe het voelt als hij daadwerkelijk ook bevrucht is....

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Amsterdam
    Jazeker spannend, bij mijn eerste heb ik dit niet gevoeld... Ik kreeg inene krampen die ik apart vond en tadaa ze word al bijna 4 :p

Dus ik wist echt niet hoe dat voelde tot vorige week en heb idd continue last van een weeig gevoel bij m'n liezen maja mijn NOD moet volgens mijn app de 18e zijn en ga proberen zondag (4 dg voor nod) een test te doen kijken wat er gebeurt :)

Jullie eerste wonder zie ik?? :D

6. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Miss is je ei wel eerder dan vlgs je banner!!

Ja onze eerste, kan niet wachten!! :)

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Amsterdam
    Ja dat dacht ik idd ook!! Vooral nu ik ook steeds meer klachten begin te krijgen :)
    Probeer me hoofd wel koel te houden hoor omdat ik pas de 18e kan testen en ja wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren maar ik heb wel hoop hihihi.

Spannend hoor je eerste kleintje!! Het geeft heel veel dubbele gevoelens zowieso, angst en geluk maar ik ben er alleen maar gelukkig van geworden!! :D

Veel succes meid!

8. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Ik ben benieuwd, laat het even weten zondag!

Ja heel spannend en inderdaad dubbel gevoel, maar we genieten van elkaar en alle voorbereidingen/ info.

Share This Page