Hoi allemaal, Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen... Ik ben een tijd geleden gestopt met de pil (ongeveer een half jaar) omdat de ongesteldheid niet op gang kwam heb ik toen een kuur van mijn huisarts gehad voor tien dagen (medroxyprogeterone). Voor ik daar aan begon is ook bloed geprikt en bleek mijn estrogen hormoon te laag te zijn. Na die kuur kwam de bloeding eindelijk wel en moest ik dus aankijken of het nu vanzelf zou komen. Helaas het wil niet echt op gang komen. Nu wordt ik doorgestuurd naar een gynaecoloog. Ik moet er wel bij zeggen dat ik door een aandoening een er laag lichaamsgewicht heb en dat zal zeker een rol spelen. Ik vind het best spannend/eng allemaal want ik heb geen idee wat er nu komen gaat? iemand ervaring met wat nu de volgende stappen kunnen zijn? Groetjes!
Wij zijn in maart naar de gyn geweest omdat ik een lange, onregelmatige cyclus had. Ik werd dus wel ongesteld, maar daar kon makkelijk 2 maanden of meer tussen zitten. Wij kwamen daar en kregen veel vragen, vooral over je leefgewoonten. Een echo heb ik de eerste afspraak niet gehad, maar dat schijnt vaak wel gedaan te worden. Ik kreeg een formulier mee om bloed te prikken in mijn nieuwe cyclus (bij jou zal die cyclus dan waarschijnlijk weer opgewekt worden) en daarna wilden ze bij mij een echo gaan maken. Dit is hoe het begin er bij ons uit zag, verder zijn we niet gekomen want toen bleek ik zwanger te zijn.
Dank je wel voor je reactie... En wat super fijn dat je zwanger bent gefeliciteerd daarmee in elk geval! ja heb geen idee wat me nu te wachten staat, ik ben niet zo van de dokters (heb er al zoveel gezien de afgelopen jaren). Maar ja ff door de zure appel heen bijten, ik denk dat ik sowieso op 1 of andere manier "controle" nodig heb ivm met medicijn gebruik etc etc... Dus ze zullen het waarschijnlijk nu eerst weer op proberen te wekken met iets een kuurtje pillen?
Hoi Allemaal, Ik ben door mijn huisarts doorverwezen, ik heb 7 juni een onderzoek bij de fertiliteitsverpleegkundige? Ik heb geen idee wat me te wachten staat........ maar hopelijk kunnen ze mij/ons helpen. groetjes!