Hey hey Ik heb een vraagje. Ik heb een zoontje van 9 maanden. Voor mijn zwangerschap was mijn cyclus heel duidelijk. En was echt op ritme. Het heeft 7 maanden beduidt tot we zwanger waren. Erg snel dus. Nu zijn we net deze maand gestopt om dat we graag een broertje of zusje bij willen voor ons zoontje een 2e kindje zo leuk. Nu is de vraag. Mijn cyclus is op 30juni begonnen op 7 juli was mijn menstruatie pas afgelopen. Meestal duurt hij maar 4 dagen nu extreem lang. 8 juli had ik iets of wat witte afscheiding, 9juli echt dat je er een draadje van kon trekken, en nu van die brokjes. Sorry voor de ditails. Het lijkt op een eisprong die geweest is. Maar wel erg snel, 1 dag na mijn menstruatie. Ooit iemand dit ook wel eens mee gemaakt. Als ik er van uit moet gaan is mijn eisprong op dag 10 al. En dan zou de innesteling zoon 7 dagen later zijn. Dan is mijn cyclus toch geen 28 dagen....?? Ik snap er op het moment zelf vrij weinig van. Groeten elise
Dit is inderdaad mogelijk. Dan heb je ook een kortere cyclus. Bijvoorbeeld 24 dagen. Hier ook al meerdere keren een kortere cyclus gehad en dus een vroegere eisprong. Succes met zwanger worden!