Hoi allemaal, Ik heb rond 15 juni een vroege miskraam gehad(rond de 4,5 weken) De maand dat ik in verwachting raakte had ik een positieve ovu test op dag 16 bij een cyclus van ongeveer 26 dagen. Nu heb ik deze maand een positieve ovulatie test op dag 18,dat zou dus betekenen dat ik maar een lf van 8 dagen zou moeten hebben als ik uitga van mijn cyclussen voor de miskraam die zo rond de 26 dagen waren. In dat geval geef ik de hoop al op dat ik deze maand weer zwanger zou kunnen worden. Maar is het misschien mogelijk dat ik door mijn miskraam nu ineens een langere cyclus zou hebben,waardoor het alsnog mogelijk is dat een eventueel bevrucht eitje toch de tijd heeft om te nestelen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen Liefs Mandy
Hallo Mandy, Wat rot dar je een miskraam hebt gehad. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Om antwoord te geven op je vraag, Zie mijn onderschrift. Hier na mijn miskraam (na 7,5 week zwangerschap) ook langere cyclus gehad. Nu is deze pas korter aan het worden. Na een aantal rondes. Het kan dus zeker dat je cyclus even van slag is na een miskraam. Veel succes met opnieuw zwanger worden!
Jah het blijft jammer,maar helaas kunnen we er behalve opnieuw proberen niets aan doen Hopelijk worden jouw cyclussen ook weer wat beter. En dan hoop ik voor ons dat we maar snel weer zwanger mogen worden en blijven
Inderdaad Mandy.. Helaas niets aan te doen. Hopelijk hebben we snel beiden een positieve test en een goede Zwangerschap.