Hallo,ik ben de laatste 5maanden precies op tijd geweest met de menstruatie ben 13oktober voor laatst geweest.ben morgen 7 dagen overtijd maar heb gister negatief getest.ik heb last van klinkt raar,doorzichtig slijm,hoofdpijn,erge buikpijn en last van m,n onderrug. Ben ik te vroeg geweest met testen?? Wie helpt mij,zou het zo zijn,ben 36 en heb al twee oudere kids.ben sinds januari vd pil af.
Bij 7 dagen na Nod zou je wel een positieve test moeten hebben zou ik denken. Maar begreep dat later testen (onverwacht latere eisprong) of menstruatie overslaan/uitgestelde ook regelmatig voorkomt. Als je (bijna) zeker bent van je eisprong, zou ik nog ff aankijken en anders huisarts daarna bellen om voor te leggen? Die weten vaak wat wel en niet passend is bij je vraag.
Ik ben ook zeven dagen overtijd en heb ook buikpijn en af en toe last van mn rug. Tests waren negatief.. Is echt killing om zo lang te moeten wachten! Wil gewoon graag een ja of een nee. NU! heb je ook ipv kramp in je buik een soort steekjes links en rechts afwisselend? Heb t idee dat mn borsten iets gevoelig aan het worden zijn dus hopelijk snel duidelijkheid!
Ben al bij de h.a geweest moest maar afwachten en volgende week weer gaan testen. Ik heb geen steekjes maar echt onderin buikpijn..net of komt de menstruatie door. Ook zijn indd mijn borsten anders maar dat kan ook als de menstruatie eraan kimt. Word hier zo gek van..wacht al een jaar..ik heb twee gezonde kinderen maar zou graag samen nog 1 krijgen...mijn vriend heeft een dochtertje van 3 dus zal niet aan hem liggen.
Hier ben ik, geloof ik, ook overtijd... Ik mankeer ook al anderhalve week vanalles! Ik heb nooit een langere cyclus dan 33 dagen gehad en zit nu op dag 35. Loop de hele dag met een opgeblazen buik/gevoel rond, heb steekjes, rugpijn, ben heel moe... Maar op dag 33 testte ik negatief... Nu niet meer getest.. Ik wacht het nog maar even af, want wie weet heb ik een wat langere cyclus omdat ik net gestopt ben met de pil.. Maar dit had ik vorige keer helemaal niet! Frustrerend is het zeker! Wil ook gewoon door!!
Oja, mijn ticker klopt niet hoor. Ik ben uitgegaan van een 28-daagse cyclus... Zit ik nu al een week overheen
Kan inderdaad van de pil komen maar die neem ik al drie jaar niet meer. Ik begin me weer vanalles in mn hoofd te halen nu! Na die negatieve testen liet ik het een beetje los. Maar nu begint t toch weer te kriebelen. Die steekjes waar ik het over had, die heb ik normaal nooit! Maar ik zou nu toch wel een positieve test mieten hebben he als het raak was.. Snap er gewoon niks meer van.. Pff..
@sineblom Het is ook heel frustrerend. Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik afgelopen maandag dus ik waag morgenvroeg weer een test. Het voelt ook niet alsog ik ongesreld ga worden, eerlijk gezegd. Heb ook rugpijn, opgezette buik en ben erg moe. Geen menstruatieverschijnselen voor mij, maar kan wel ontpillen zijn. Wanneer wil jij weer testen? Succes... Onzekerheid is stom!!
Ik heb maandag voor laatst getest toen zei de huisarts ook wacht nog maar ff af. Dat wachten duurt zoo lang..denk dat ik zaterdag weer ga testen,het moet toch ergens wegkomen waardoor het wegblijft. Ik wil het misschien te graag maar ben nu jaar verder dus ja..misschien de leeftijd van mij..ben wel 36.
Zitten in hetzelfde schuitje, alleen ben ik 28 We moeten toch geduld hebben... Ik test morgenvroeg maar weer... dat is drie dagen later dan vorige keer, dus als hij dan niet positief is laat ij het maar en ga ik maar afwachten tot ik ongi word.....
hier ook een pfff ik word er helemaal gek van!!! ik heb tegen mezelf gezegd en mijn vriend na deze bewuste nod ga ik me er niet meer mee bezig houden we zijn vanaf januari bezig voor een tweede en in september een miskraam ik maak mezelf helemaal gek met baby's baby's baby's!! dus mezelf helemaal mentaal voorbereid op een menstruatie en dan gewoon lekker ons ding doen en afwachten. komt de menstruatie niet aaaaa maar ook geen postieve test waaaa!! ik wil gewoon of een postieve test of gewoon NU ongesteld worden. vrijdag ga ik weer testen
Als dat doorzichtige slijm dik/draderig was, geeft het aan dat er een eisprong aan zit te komen. Dat betekent dus dat je niet zwanger bent maar dat wel kan worden
Meiden ik heb gistermiddag mijn huisarts gebelt. Ik vertelde hem dus wanneer ik gestopt was met de pil dat ik 2 normale cyclussen heb gehad maar nu op dag 43 zit. Waarop hij vroeg, of we inderdaad bezig waren om zwanger te worden. Ik natuurlijk Ja haha! Maar hij zegt zo lang je niet ongesteld bent moet je rekening houden met een zwangerschap (qua eten/drinken etc) ook al test je negatief. Toen begon hij over vals negatief (bestaat dus toch dat ook weer helder haha) en zei dat een zwangerschapstest eigenlijk alleen werkt als hij aan geeft dat je zwanger bent en het kan dus als nog zijn dat je zwanger bent ook al test je negatief. Ik moet dus deze week een test doen en volgende week weer, mochten die nog steeds negatief zijn en geen ongi moet ik weer bellen. Word dus vervolgt... ps me laatste test was 16 november.. En zaterdagochtend ga ik weer testen!
Maar als ie zo lang negatief blijft kan je toch niet zwanger zijn.. Hcg verdubbelt elke twee dagen dus als je pas 1 hebt op je nod (moet toch wel als je zwanger bent!) moet je 8 dagen overtijd 16 hebben. Daar moet een beetje test toch wel op reageren
Ik weet het ook niet Sinnie, ik denk ik deel de info die mijn dokter mijn geeft. Ik heb hem precies verteld over voorgaande cyclusses en wanneer ik gestopt ben met de pil etc. Een dokter geeft toch niet zulke informatie als het helemaal niet kan. Misschien dat het wel eens voor komt, ik weet het ook allemaal niet.
Het is iig niet zo dat wij allemaal zwanger zijn. Dat zal wel heel toevallig zijn Maar natuurlijk komt het voor dat je heel laat pas positief test, alleen denk ik dat dit uitzonderlijk is.
Dat denk ik ook, maar ik ben wel gerust gesteld en daar gaat het om. Ik word serieus genomen door mijn dokter en kan dus ook langs komen als ik na die 2 weken niet ongi of zwanger ben en dan gaan we verder kijken. Ben blij dat ik niet in onzekerheid moet blijven wachten maanden lang maar dat ik gelijk gehoplen word.