Eerste keer ovulatietest, help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Key, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Hoi lieve ladies!
    Ik heb zojuist mn eerste ovulatietest gedaan. Ik wilde eigenlijk eerder beginnen maar ik woon in het buitenland en mn testjes deden er wat langer over deze keer vanuit nl.
    Nu zag ik net op het kaartje dat je bij een cyclus van 33 dagen (mijn gemiddelde) op dag 16 moet beginnen en ik zit nu op dag 15 dus gelukkig nog net op tijd! Maar heb m toch net maar alvast gedaan en zie hieronder het resultaat..
    Vind m eigenlijk al best duidelijk? Heb ook een uurtje ervoor nog een kopje thee gedronken..
    Wanneer moet ik nu weer testen? Misschien vanavond nog? Of morgen pas?
    Wat denken jullie komt ie eerder dan zou 'horen'? Ik heb vandaag wel een beetje een zeurend gevoel en steekjes links in mn onderbuik

2. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

zeker nog even door testen de strepen moeten allebei even donker zijn. of die linker nog donkerder.
    morgen zou ik nog een test doen, 2 op de zelfde dag is zonde

succes!

famke

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ok dan doe ik er morgen na de lunch nog een! Hij is idd nog niet positief dat weet ik maar ik verwachtte mn ei eigenlijk zondag pas, en daar vind ik m toch eigenlijk wel erg donker voor! Dat ie pas zondag gaat komen bedoel ik:)
    Dankje!!

4. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik denk eerder dat je vrijdag je ei hebt of zaterdag:)

van te voren ook maar gezellig maken, en zeker ook niet elke dag schijnt ook niet goed te zijn voor het zaad.;)

famke

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ok! Ja we hebben even geminderd vanaf deze ronde want t was echt elke dag bijna en nu netjes om de dag:p

Deel Deze Pagina