Afgelopen maand, menstruatie gehad van 8-12 januari. Vanmorgen zag ik bij het afvegen een roze streepje. Nu is het rood/roze/creme kleurig (alleen bij het toiletteren) Herkent iemand dit?
Het kan zijn dat je deze maand een kortere cyclus heb en je nu je eisprong hebt. Soms kan het gebeuren dat je een beetje bloed verliest rond je eisprong.
Dit had ik afgelopen week ook en was exact dezelfde dagen ongesteld als jij. Ik heb dit ook nooit eerder gehad, maar ben wel gestart met Efamol, wellicht heeft dat er mee te maken gehad. Tevens ben ik 2 dagen na mijn menstruatie begonnen met ovu-testen en hij is vandaag eindelijk iets donkerder. Hoop morgen een knaller te hebben Bij mij had de licht roze afscheiding dus weinig te maken met mijn eisprong denk ik , maar verloor ik nog een restantje bloed van mijn laatste menstruatie.
Heel apart, hoe zoiets ineens de kop op kan steken. Fijn dat de testen eindelijk oplopen, kan soms lang duren. Ik heb voor deze ronde de digitale ovulatietesten van CB gekocht, ben benieuwd! Succes