Hartluchten of ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lasje, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Hallo allemaal!

Gister testte ik met mat care ultra en mijn ochtend urine positief!! Helemaal happy natuurlijk want zat gister maar 2 dagen voor mijn nod. Nu deed ik vanochtend de actiontest en die is negatief! Kan het zijn dat die van action minder gevoelig zijn? Ik heb vandaag 2v5 van kruidvat gekocht en morgen is mijn NOD en hoop dat die wel positief is. Iemand anders ervaring met mat care ultra, action?

Liefs

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ken de matcare testen niet.... Die van action wel eens gebruikt, maar toen bleekbik niet zwanger en was de test ook gewoon negatief. .
    Heb je een foto van de matcare? Als het goed is staat op het doosje wel hoeveel hcg de test nodig heeft, kan je vergelijken. Kv is 25 volgens mij...

3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Dit is die van matcare gister:) het is ook beetje hartluchten hoor het is ook afwachten.. Maar dacht misschien iemand ervaring. Morgen mijn NOD

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Nou ik vind hem heel duidelijk :) ik zeg gefeliciteerd!!

5. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Maar baby die van action is nog negatief! Ben wat onzeker nadat sensitest vals positief bij mij testte...

6. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Geen ervaringen mee. Maar ben benieuwd hoe de test er vandaag uit ziet!

7. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Wat vreemd, die test van mat care ken ik niet.
    Hij ziet er overigens wel echt positief uit ! Met de testen van action heb ik wel wat ervaring, Omo-wit als ik niet zwanger was....positief getest 4 dagen voor nod en was toen ook zwanger.

Succes

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    De mat care ultra is een hele gevoelige zwangerschapstest. met deze test kun je al 6 dagen voor NOD testen. Het is dus niet gek dat je daar wel een streepje op krijgt en op de action test (nog) niet. Ik zou over een dag of 2/3 nog eens met de action test testen. Of anders met de kruidvat testen.

9. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Vind het een heel duidelijk streepje hoor! Heb zelf met de action test pas 1 dag voor NOD en op NOD een heeeeel licht streepje gekregen. Nu een paar dagen later nog steeds licht, dus misschien zijn die toch net wat minder gevoelig.

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik durf je te feliciteren meid. Matcare is bij mij omowit en dit is niet eens een tuurlijntje maar super positief.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind hem toch wel erg positief. Is de action niet gewoon minder gevoelig?

Spannend!

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    2 dagen voor NOD had ik met matcare hetzelfde streepje als jij hebt dus gefeliciteerd ;)

Action overigens geen ervaring mee

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Lijkt me positief!
    Morgen een testje doen met KV 2 voor 5.
    Verwacht dat die, als ik die ene test zo zie, wel positief zal zijn.

14. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Die van de action is veel minder gevoelig. Tenminste bij mij dan..Die matcare is wel heel gevoelig dus denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent. :)

15. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Heb je vanmorgen ook getest?

Deel Deze Pagina