Zou ik dan toch zwanger zijn...innestelingbloeding of...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HeyHey, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo ik zit echt al vanaf afgelopen vrijdag te denken dat ik ongesteld ga worden..
    Steeds is er een beetje bruin als ik naar toilet ga, af en toe was rose en veel slijm, dus dacht ik word ongesteld,
    Maar zo lang heb ik dit nog nooit gehad. Week ervoor eisprong gehad waarschijnlijk dus inmiddels al 10 dagen gelden dat dat was.
    Als ik heb gesport merk ik dat het erger is.
    Ik ben nu ook echt super misselijk en moe al twee dagen, en heb ineens aders op m'n borsten maar veder geen last v m'n borsten,
    Ik denk steeds nu ben ik echt ongesteld en dan blijft het bij een beetje bruin/rose... Zo onzeker maar heb dus nog niet getest want ook al is het innesteling het is dan nog te vroeg.
    Zijn er dames die het herkennen dat bruinverlies afgewisseld met rose zo lang is? Ik durf eigenlijk niet te hopen...

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan innesteling zijn maar als het aan blijft houden, is het daar teveel voor. 1 inlegkruisje vol zou max zijn voor innesteling.

3. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is een beetje het rare het is echt verre van een inlegkruisje vol het is meer aan toiletpapier zegmaar.. En heel klein beetje zo nog niet de moeite voor inlegkruisje. Nog nooit gehad op deze manier daarom vind ik het zo raar..

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Heb ik afgelopen maand ook gehad, bruin verlies in mn inlegkruisje en als ik naar het toilet ging kwam er een klein beetje helderrood mee, en het was 5 dgn voor mijn nod. En daarna bleef mijn menstruatie uit ( althans dat dacht ik) dus nadat de testen negatief bleven na 10 dgn een echo gehad en toen bleek mijn volgende ei al weer op springen te staan, dus dat hele kleine beetje was toch mijn menstruatie die ik dus gemist heb omdat het in niks op mijn normale menstruatie leek. Maar ik hoop dat het bij jou wel positief is.

5. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankje voor je reactie.
    Een vrouwen lichaam is wat dat betreft natuurlijk ook uniek.
    Ik vind ook zo raar. Maar ik heb dus geen bloed verloren alleen bruin of slijm of licht roze. Heb ook super hoofdpijn dat heb ik normaal ook nooit dus mss toch vorm van menstruatie.. Lastig die onzekerheid

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ja dat blijft lastig, omdat we het zoooooooooo graag willen worden we keer op keer verschrikkelijk voor de gek gehouden door ons eigen lichaam.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb dit ook afgelopen maand gehad, een week te vroeg iedere keer bruin/roze verlies en zelfs 2x wat rood. Dit begon op vrijdag. Op zaterdag getest met kv 2v5 en die was heel heel heel licht positief. Op maandag weer getest (5 dagen voor mijn menstruatie moest beginnen) en ook die was positief, het kan dus best een innestelling zijn, en dan kun je eigenlijk nu al wel testen.

8. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankje! Ik wacht t nog maar even af.. En zal toch eens testje kopen voor zekerheid

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    en wat je al wat meer??? Ik heb nu ook alweer beetje bloedverlies 8 dgn voor mn menstruatie ik krijg maandag echo ivm het wel of niet starten met hormonen

10. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee ga morgen testen, ben wel kots misselijk maar bijv. geen pijnlijke borsten wat ik vorige keer wel echt had... Dus kan ook nog vanalles zijn.... Durf niks te hopen!
    Ook al zo vroeg bloedverlies.. Blijft raar he... Kan t bij jou innesteling zijn? Ik weet nl niet ivm hormonen wat je schrijft? Succes!

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow spannend, laat je het wel weten.
    Qua tijd zou het wel kunnen een innestelingsbloeding aangezien ik aankomende vrijdag pas ongesteld zou moeten worden, maar ik ga er maar vanuit dat het mn menstruatie is dan kan het alleen maar meevallen. Maar ik moet op dag 3 van mijn menstruatie starten met hormonen en daarom krijg ik maandag een echo dan zou het dag 4 zijn als dit inderdaad mijn menstruatie is. Vorige maand heb ik namelijk ook 5 dgn voor ik officieel ongesteld moest worden heel licht bloed verloren omdat het zo vroeg en zo weinig was heb ik dat niet als menstruatie gezien dus niet gestart met hormonen en helaas was het toch mn menstruatie waardoor ik dus geen iui meer kon krijgen :( dus deze maand hebben we het op de normale manier geprobeerd dus hoop er maar niet teveel van, enigste voordeel als mn menstruatie nu een week te vroeg kom dat ik weer snel de volgende iui heb. Nou het is een heel verhaal geworden haha. Succes morgen.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En,al getest?

13. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Test was negatief dus wat ik me nu het meest afvraag is of het een menstruatie was of niet.. Lijkt mij echt wel heel onwaarschijnlijk! Maar wat het dan is geweest... Dat vind ik nog t ergste want dit laat dus zien dat mijn cyclus overhoop ligt :(
    Hebben jullie een idee? Zit nu namelijk dus al op dag 31 en heb heel hoofdpijn, ben misselijk, moe, blauwe aders op tepelhof en borsten, zou dat toch na menstruatie zijn dan? Bruinverlies is woe voor t laatst geweest, nu heb ik juist veel afscheiding maar geen vruchtbaar ofzo dus weet t ook ff echt niet

@wiesss oh spannend evengoed hoop voor jou meer positief nieuws! Je moet idd nergens vanuit gaan maar is mss makkelijker gezegd dan gedaan

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Dat hadik vorige maand ook al heyhey, toen dacht ik ook dat het mn menstruatie niet was dus uiteindelijk 2 weken óvertijd'ik voor echo, was er alweer een nieuw ei aan het springen, dus was het wel mn menstruatie dat kleine beetje bloedverlies. Maar jou klachten zouden wel kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap toch. Dus als je onder behandeling ben in het zkh even bellen maandag, en anders je huisarts maandag even bellen en vragen om een bloedonderzoek dan weet je zo meer. Alleen een negatieve test zegt niet alles, op dit forum inmiddels al veel gelezen van vrouwen die toch zwanger bleken bij een negatieve test. Succes en hou je me op de hoogte? Ik duim voor je

15. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat je reageert wiesss , dankje, al wil ik niet te veel hoop houden maar blijft lastig als je lichaam anders laat voelen... Ik doe over paar dagen nog n testje en anders is het gewoon echt niet.
    Ik houd je zeker op de hoogte! Ben ook benieuwd hoe het bij jou afloopt :) succes! Hoop positief nieuws en anders snel positief nieuws :)

16. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je al bezig geweest met ovulatietesten en temperaturen?
    Dat helpt echt om een beetje inzicht in je cylcus te krijgen.

17. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog niet structureel omdat ik gewoonweg niet weet wanneer ik moet beginnen met ovulatietesten en tot wanneer.. Vorige cyclus gedaan met die van 123thyistest maar geen piek gevonden, verre van zelfs, en toch menstruatie gehad dus dat beviel me niet echt maar mss zijn die van thuistest niet goed?

Denk overigens toch niet zwanger te zijn, vandaag alleen maar hoofdpijn gehad verder niets :s raar wat dan afgelopen dagen bruinverlies was..

18. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Om het nog onzekerder te maken.. Wil ik net die test weg gooien zie ik ineens een lichte streep :s indrogen zeker maar toch verwarrend. Is dat normaal voor kruitvst test 2/5 euro? Heb zelf alleen nog maar echt positieve liggen (van vorige zwangerschap) dus kan niet vergelijken..

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    En weet je al meer???

20. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben echt niet zwanger en heb nu dus ook nergens last van dus waarschijnlijk is mijn cyclus ontregeld want ik kan nog steeds niet geloven dat het een menstruatie was omdat t om bruin slijm en héél klein beetje roze ging.
    Ik ga me er even minder mee bezig houden want dit is alleen maar teleurstellend zo.
    Hoe is het bij jou wiesss?

Deel Deze Pagina