Goedemorgen dames, Zouden jullie eens kunnen mee kijken naar mijn tempkaartje? Ik heb pcos en ovulatitesten werken bij mij niet want die zijn praktisch altijd positief. FF geeft (nog) geen ovulatie aan. Verder vind ik het ook vreemd dat mijn temperatuur zo langzaam stijgt en dus niet in een keer. Zou ik uberhaupt we een eisprong hebben gehad, en zo ja wanneer dan? Groetjes Mikkie
Lastig kaartje. Zoals ik er tegen aan kijk, lijk je dag 16 een eisprong te hebben gehad maar weet het niet zeker. Lastig dat ovulatietesten niet werken zeg!
Ik zie nog geen ovulatie in je kaartje. Fertility Friend ook niet, want die plaatst nog geen rood kruis. Ik vrees dat je dus nog geen eisprong gehad hebt, wat ook niet heel onlogisch is gezien je PCOS . Of je hebt wel een eisprong gehad, maar geen goede.....wat ook kan door de PCOS.
Bedankt voor het kijken ladies. Ik was er al bang voor. Waarschijnlijk heb ik geen ovu gehad deze cyclus Be Happy: Wat bedoel je met 'wel een eisprong gehad, maar geen goede....' Ik was hier nog niet bekend mee. Kan je mij er iets meer over uitleggen?