Wat zeggen jullie van mijn kaartje... http://www.fertilityfriend.com/home/174484/?a=5722945&u=1 Normaal een cyclus van ongeveer 28 a 29 dagen. Zou wel een mooi innesteldipje zijn, maar daarin tegen is mijn ei dan wel vrij laat voor een cyclus van 28 a 29 dagen, en zou ik dan nu (als ik niet zwanger ben) een cyclus van over de 30 dagen hebben... Verwarrend kaartje dit keer
wouw meid.. hopelijk blijft je temp zo mooi hoog! ik vind hem eerlijk gezegd niet zo verwarrend! heb je ook ovulatie testen gebruikt?
Ja ik hoop ook echt dat de temperatuur zo blijft!! Dipje misschien een innesteldipje? Nee geen ovulatie testen gebruikt, je bedoelt dat ik dan met wat meer zekerheid kan zeggen welke dip het ei is geweest?
Duidelijke eisprong te zien! Je ei kan een keer iets later zijn is niet raar. Nu hopen dat je temperatuur hoog blijft, meer kunnen we niet doen dan hopen
Op 10 dpo kun je een testje doen, MAAR dan is en nog 33% kans dat hij negatief aangeeft. Als je kan wachten tot 13 a14 dpo en je temperatuur nog hoog is is het beste.
Oh spannend! Ziet er vooralsnog goed uit. Ik had een LF van 12 dagen en heb op LF 10 positief getest toen de temperatuur hoog bleef.
Nee, zit vandaag op 10 dpo. Temp. was nog wel hoog, misschien morgenochtend maar een restje doen Begin nu toch ook wel wat nieuwsgierig te worden, maar ochtend urine is het beste toch...
Spannend!! Ja ochtend urine is wel het beste.. Maar als je 2 uur niet plast en drinkt dan is je urine ook geconcentreerd. Ben heel benieuwd!
Ja zeker spannend! Temperatuur ziet er inderdaad erg gunstig uit, maar dat is dan ook het enige. Heb verder nergens last van, zelfs geen pijnlijke/ gevoelige borsten. Vandaar dat ik twijfel of het wel zo is... Qua temp zou je het bijna wel denken ja...
Wanneer ga je testen? Ben benieuwd! Denk dat er een goede kans is.. En geen symptomen zegt niks.. Ik duim voor je..
hey meis! en? hoe is het nu? heb je een test gedaan? wat was de uitslag? of ben je toch ongie geworden?
Je temp kaartje blijft er goed uitzien meid en heb je al es getest?? Nu zou je een resultaat kunnen zien denk ik!! Succes en ik duim