rare menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by shiirley, Aug 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL
    goede avond dames even mijn verhaal. ik heb 21 juli mijn implanon na 9 maanden laten verwijderen. de dag er na werd ik direct ongesteld. gister heb ik een test gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd wat natuurlijk gewoon kan maar mijn nieuwsgierigheid won:D deze was negatief. nu kreeg ik gister middag buik pijn en licht pijn in me rug en had ik een licht veegje bruin bloed dus ik dacht ik word ongesteld, gister avond 1 druppel rood bloed en vanmiddag wat bruin bloed daarna verdween de buik en rug pijn en nu niks meer :( kan ik dit gewoon als een menstruatie zien ? en hebben meer dames dit gehad ? liefs

2. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL
    niemand ervaring mee:(

3. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL
    Niemand ? Word hier erg onzeker van

4. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Misschien dat je menstruatie er nog aan komt? Het begon bij mij ook altijd met bruin verlies.. En paar dagen later werd ik ongesteld. Ik was na het stoppen met de pil altijd maar 1 dag echt ongesteld (rood bloedverlies) Dus het kan nog komen.. of een innesteling.. Moeilijk te zeggen! Afwachten, en je kunt eventueel over een paar dagen weer een test doen! Succes!

5. Anjou

Anjou Niet meer actief

Als menstruatie geld echt rood bloed dus geen bruine veeg. Heb zelf geen implanon gehad maar na stoppen met de pil heeft het 3 maanden geduurd voordat ik echt ongesteld werd. Dus het kan even duren voordat je cyclus na hormomen weer goed op gang komt. Na Implanon lijkt me dat zeker ook zo.

6. Thebigthirtysom

Jul 22, 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie startte ook zo de 1e keer na de pil. Ik had bijna niets van verlies, en eerder bruin van kleur. Na een dag of 2,3 kwamen de echte regels door. Geen paniek!

7. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL
    heel erg bedankt voor je reactie ! ik kon niet eerder reageren van wegen overstap provider, dus had even geen internet:$ we zijn alweer een paar dagen verder maar nog geen enkel teken van menstruatie. heb vanmorgen nog een test gedaan maar nog steeds negatief. ik ga er ook niet van uit dat ik zwanger ben maar hoop wel dat snel mijn menstruatie komt !

8. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL
    nog steeds geen menstruatie te bekennen :$ heb nog een test gedaan vanmorgen maar ook die was negatief.ga er ook niet van uit dat ik zwanger. op internet staat dat na het verwijderen van het implanon de cyclus snel weer normaal op gang komt, maar ja wat is snel;)

9. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL
    het is niet mijn eerste menstruatie die kreeg ik een dag na het verwijderen van het implanon en die was behoorlijk heftig:$ daarom vind ik het zo vreemd :) ik heb vanmorgen nog een test gedaan maar die was ook negatief. ga er niet van uit dat ik zwanger ben. maar hoop nu wel snel normaal ongesteld te worden.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik persoonlijk denk dat je bloeding gelijk na het verwijderen niet als eerste menstruatie moet zien maar als ontrekkingsbloeding, tenslotte was hier nog geen sprake van een eisprong.

Je zou dus nu dus in je eerste cyclus zitten en helaas die kunnen wel eens wat langer zijn :/

11. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL

12. esther984

esther984 Lid

Jul 14, 2014
    59
    0
    0
    werk als postbezorgster
    ik heb op 10 juli mijn spiraal laten verwijderen en had de 1 dag lichtelijk bloed verlies. Op 21 juli begon de menstruatie op gang te komen met 4 dagen licht bloedverlies met slijm met bruine strepen.

Op 20 augustus daadwerkelijk ongesteld geworden in het weekend heel erg hevig. ik heb een normale cyclus altijd al gehad dus dat wordt dit weekend er tegen aan voor ons 3e kindje. ik hoop dat het dan ook raak is ben van de vorige 2 gelijk na het stoppen van de pil zwanger geraakt

Share This Page