Hoi Dames, Zoals jullie lezen 3 a 4 dagen overtijd en gister avond een negetieve test. Vanaf het stoppen met de pil is mijn cyclus stabiel om de 27 en de laatste twee ronden om de 28 dagen. Nu had ik dus maandag (indien 27 dagen) en dinsdag (indien 28 dagen) ongesteld moeten worden. Maar helemaal niks geen druppel roze of rood. Normaal begint dit 2 a 3 dagen voor de NOD al. Maar gister wel een negatieve test... Ik snap er niks van is mijn cyclus zo van slag (wat me ook raar lijkt aangezien ik altijd keurig ben) of kan ik nog zwanger zijn? Graag hoor ik ervaringen! Liefs Tam
Weet je zeker of en wanneer je eisprong is geweest? Want alleen dan weet je precies hoever je zou zijn. In andere gevallen kan je cyclus afwijken. Ook al ben je normaal gesproken regelmatig.
Het is blijkbaar heel normaal dat je zo nu en dan een uitschieter hebt. Ik heb het een keertje nagevraagd omdat ik op ten duur een uitschieter van 35 dagen had. Ik hoop voor je dat het toch positief nieuws is natuurlijk maar het hoeft helaas niet zo te zijn ook al heb je anders altijd een hele precieze cyclus.