Hoi, Ik slik op dit moment welbutrin (voor m'n ADHD) En het is de bedoeling om volgende maand te stoppen met de pil. Wat raden jullie aan? Wanneer stoppen met welbutrin? (Wordt afgeraden te slikken tijdens zwangerschap) En hoe lang ontpillen? Bij de eerste was ik 2e maand zwanger. Gewoon stopt met de pil. Ik hoor t graag van jullie. Bedankt alvast!
Ik zou dit met je arts bespreken. Ik weet niet hoe noodzakelijk de medicatie voor jou is, wellicht kunnen ze wat anders voorschrijven of kunnen ze je adviseren wanneer te stoppen of af te bouwen. Mijn man heeft ADHD en wanneer hij stopt krijgt hij daarvan een flinke klap. Dus in 1 keer stoppen zou ik niet zo zelfstandig doen.
Ik slik pas 2jaar medicatie. Daarvoor nooit. Dus echt noodzakelijk is het niet. Alleen wat rustiger in m'n hoofd. En voor de mensen om m'n heen 😜
Hoi miertje. Ik heb ook medicijnen gebruikt voor de ADHD. Mij werd geadviseerd om direct te stoppen op het moment dat je stopt met de pil. Je kindje word in de eerste drie maanden van he zwangerschap gevormd en de medicijnen die je slikt kunnen zorgen voor misvormingen. Maar ik zou dit zeker eerst even met je behandelend arts bespreken.