ongesteld en tog zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by stefani, Oct 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefani

stefani Lid

Oct 15, 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames .
    Ik heb 3 weken gelden gestest met 2/5 kruitvat die gaf 2 streepjes 1 donker 2 lifter en dag later tog ongi en nu moet ik mijn eisprong hebben maat de ovulatie testen geven geen donkere strepen aan allen 1 ligte en een donker snap er niet veel meer van ben nu 14 maand bezig om zwanger te raken

2. Joanna84

Joanna84 Lid

Jul 12, 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als ik het goed begrijp stel je twee vragen. 1 hoe kan het dat je na een licht positieve test ongesteld bent geworden en 2 waarom blijven de ovulatietesten negatief.

Je eerste vraag: het is mogelijk dat je lichaam het pas ingenestelde vruchtje weer heeft afgestoten en dat zou je een miskraam/Missed abortion kunnen hebben gehad.. Maar heb je sinds je ongesteld werd toen nog een nieuwe zwangerschapstest gedaan?

Voor je tweede vraag is denk ik iets meer info nodig, welke dag van je cyclus zit je? En hoe lang duren je gemiddelde cycli? Hoe vaak test je met ovulatietest? En op welk moment van de dag?

14 maanden stelt je geduld op de proef hè? Lastig vind ik het, dat wachten... Ben je misschien al een bij je huisarts langs gegaan? In ieder geval succes!

Share This Page