Hee meiden, Na het helemaal klaar zijn met deze langdurige cyclus heeft de grafiek van FF eindelijk aan dat mijn eisprong toch wel geweest is. Na vanmorgen invullen van mijn temperatuur gaf hij aan dat ik vorige week vrijdag mijn ei heb gehad. Eerst deze week gaf hij dit ook aan, maar later in de week was de streep weer weg. Ik ben erg benieuwd hoe mijn temperatuur de aankomende dagen gaat zijn. Voor mijn doen is de temperatuur dat ik vanmorgen had al erg hoog. Normale temperatuur ligt rond de 36,3. (begin van de cyclus is niet goed gemeten. Verschillende tijden etc. Vandaar dat deze hoger liggen ) Kan de dip die twee dagen terug was een innestellingsdip zijn geweest? Duimen jullie mee dat mijn temp hoog blijft?
Jeetje wat een apart kaartje heb je! Heb je gevreeën rond de dag die FF nu aangeeft? Zaterdag eisprong kan ook, ik ben benieuwd hoe het afloopt! Misschien anders de link naar je kaartje in je handtekening zetten (net als ik heb), dan kan ik elke dag even met je meespieken
Ik heb wel geklust rond de datum dat FF aangeeft. Maar na het temperaturen van vanmorgen ben ik weer helemaal de daad kwijt... Vanmorgen namelijk 36,3 gemeten en daardoor geeft FF weer aan dat er toch geen eisprong plaats heeft gevonden. Ik ben zo in de war!
Ik moet eerlijk zijn dat ik als hij weer terug bij 36.3 is ook geen eisprong zie in jouw kaartje ik heb zelf ook zo'n kaartjes gehad, temperatuur erg op en neer, dan gaf ff wel eisprong, dan weer niet. Uiteindelijk bleek er ook echt geen eisprong te zijn in zo'n kaartje.