Hallo dames we hebben een kinderwens, heb op 19 februari mijn koperspiraal laten verwijderen omdat die verkeerd zat ik heb hem in totaal drie maandjes gehad , en toen de dag erna van verwijdering de pil genomen en die eigenlijk nog geen halve week geslikt . Ik besloot er echt voor te gaan , ik was veel ongesteld met de koperspiraal twee dagen niet dan weer Een dag wel en zo ging het al een maandje en toen die verwijderd was stopte het bloeden metteen , 27 februari begon het bloeden weer tot en met 9 maart en ik ben sindsdien niet meer ongesteld geworden . Heb wel al drie weken last van heel veel witte en of rekbare afscheiding wat ik normaal echt nooit heb ook niet gehad , heb vorrige week een test gedaan die was negatief grr ! Hihi weet ook echt niet wat ik hiermee wil snap niks meer van mijn lichaam denk at ik van me af wil schrijven en advies , heb sinds twee weken ook echt klachten zoals hoofdpijn met vlagen misselijk dilemma of ik het wel zouw eten nat zodra ik het ruik ben ik klaar ..soms echt een aanval van duizeligheid het overkomt je echt zo , kleine puistjes heel erge stemmingswisselingen pijn met plassen en echt super moe moet overdag slapen anders red ik de dag niet haha .. Rommelde darmen en sinds vandaag echt hele gevoelige en groter tepels en blauwe aderen heel erg zichtbaar , eigenlijk word het alleen maar erger alles weet niet goed wat ik hiermee aanmoet Testen laat ik nog maar even achterwegen om teleurstelling tegen te gaan , dankjewel alvast ! xx
Ja als je zekerheid wil zou je toch moeten testen. Mocht de test negatief zijn dan moet je lichaam wennen aan de veranderingen. Helaas kan je lichaam je erg voor de gek houden. En als je het echt niet vertrouwd even de huisarts bellen. Succes
Ja ik ga volgende week naar de dokter een bloedtest, ben benieuwd vroeg me af of dit nog van het ontpillen ofzo kon zijn want ik heb doe spiraal toen drie maandjes gehad en daarvoor de pil . Maar we zullen het zien was gewoon echt benieuwd wat jullie ervan vinden , dankjewel Voor de reacties !
Die blauwe aderen over je borsten waren bij mij de doorslag. Die kreeg ik echt pas toen ik positief testte.. Ik zeg doe snel een test!
En wat is volgens jou de meerwaarde van een bloedtest als een normale zwangerschapstest negatief is? Een bloedtest word niet zomaar gedaan. Bovendien moet je die zelf betalen wat vele malen duurder is dan 2 testen van de Kruidvat. Je hebt hormonale anticonceptie gebruikt en als je daarmee stopt kan je lichaam best een tijd van slag zijn. Helemaal niet zo gek dus dat er nu dingen gebeuren die je niet gewend bent. Je lichaam moet alles zelf weer gaan oppakken en dat kan een aantal maanden duren. Enige wat je kan dan is afwachten en zo nu en dan eens testen. Dat zal de huisarts ook zeggen.