Advies???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Suus123, May 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Ik weet het ff niet meer... afgelopen dinsdag nod, donderdagavond begon bloedverlies, helderrood en duurde maar 1,5 dag... normaal ongi van ca. 5 dagen! Buik is nog steeds opgezet, borsten zijn voller en ruik alles veel beter etc...... ik denk dat het gewoon ongi was, maar voel me al 2 weken heel anders. ... heel emotioneel, kan overal om huilen. .... zou het kunnen zijn dat het geen ongi was maar wat anders? Misschien toch nog maar even testen deze week? Wat zijn jullie ervaringen met die van de Kv? Die van cb zijn zo duur...

2. Arr

Arr Actief lid

Aug 24, 2012
    249
    3
    18
    Klinkt hoopvol..? Al kan je lichaam je flink voor de gek houden natuurlijk...kv testen 2v5 vind ik prima. goedkoop en betrouwbaar. Toch even testen als ik jou was! Succes!

3. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Gewoon even testen! Ik vind die van Kruidvat beter dan die van Sensitest. CB digital is meteen duidelijk maar idd daar betaal je wel wat meer voor. Veel succes!

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik.denk vals alarm... Hoe lang van de pil of ac af?

Testen kan altijd.. maar ik denk dat je lichaam je aan t sarren is

5. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    je lichaam kan je zeker voor de gek houden idd! maar als je er aan twijfelt zou ik een testje je eraan wagen. Dan weet je het zeker! KV zijn prima testen. Kwam erachter dat trekpleister ze natuurlijk ook gewoon heeft ;) succes meid!
    (Misschien wel uitgaan dat het toch je ongi was en je dus een witte test krijgt, scheelt hopelijk wat teleurstelling)

6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik gebruikte de testen van de action, nog goedkoper. :)

Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik had wel eens extreem gevoelige tepels opeens. Dacht ik zou het? En nee...

Wat voor mij specifiek teken was, was pijn toen ik mijn borsten tege tegen elkaar duwde (en zo spleetje creëerde.) Toen voelde ik pijn aan de zijkant die mijn buurvrouw ook had bij haar zwangerschappen.

Hopelijk heb je snel een positieve test

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor de reacties! ga er ook vanuit dat het niet zo is, dan kan het altijd mee vallen, maar toch even test doen morgenochtend, dan weten we dat ook weer zeker! ook maar weer ovulatietesten kopen, daar ook maar weer mee beginnen, want zou zonde zijn als we te laat zijn deze maand! we houden de moed erin! :)

8. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    nou test gedaan, hardstikke omo wit... maar dit weekend als het goed is weer eisprong, dus beginnen met testen! hopen dat het deze maand lukt!

9. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    balen!
    succes de volgende ronde.
    hopelijk heb j esnel een positieve test in handen!

10. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Succes

Share This Page