Hoi meiden, Ik hoop datbjullie me kunnen helpen. Heb op 1 juni een echo gehad omdat ik pco heb en wij graag een kindje willen. Op de echo zagen ze een follikel van 14mm. Goed nieuws dus. Alleen omdat ik zo onregelmatig ongesteld ben kan ik bijna niet inschatten wanner ik een eisprong zou kunnen hebben. Ik heb ovulatie testen gebruik maar die gaf alle dagen positief aan. Als ik zou bereken dat een folikel groeit met 2 mm per dag zou groeien dan zou ik dus 5 juni ongeveer een eisprong moet en krijgen toch. Zit ik dan goed met mijn berekening of kan het als nog veel later zijn?
Een eitje springt niet bij een precies dezelfde grootte, dus daar kan wel een aantal dagen verschil in zitten. Hopelijk groeit dit eitje mooi door. Ik zou gewoon om de dag sex hebben als dat kan en dan zit je wel goed. Wanneer je wil zien wanneer je eisprong is geweest, kun je ook gaan temperaturen. Pcos en ovulatietesten gaan wel vaker niet goed samen door een verstoorde hormoonhuishouding. Niet meer gebruiken dus!