Goedemorgen! Ik heb 11 mei een hele vroege miskraam gehad, 17 mei was het bloeden over 28/29 mei roze slijmverlies 2/3 roze slijmverlies En vandaag is het iets meer geworden en rodig slijm Meestal alleen met afvegen Er is geen ei te bespeuren (temp en ovu test), heb een hele lange cyclus Wel af en toe wat onderbuikpijn Kan dit allemaal nog bij de miskraam horen? Heb toen op NOD een positieve zwangerschapstest gehad (en 3 dagen ervoor) en de dag erna weer omowit en is het bloeden begonnen Of moet ik het toch na laten kijken, al denk ik dat ik doorgestuurd wordt? Waar weer tijd over heen gaat? Of afwachten wat t verder doet?
Lijkt wel of ik dit heb geschreven. Ik had precies hetzelfde. Maar helaas kan dit inderdaad nog bij de miskraam horen. Mijn baarmoeder is toch nog een tijdje gevoelig geweest. Kan zijn dat er nog wat uit moet en dan doet je lichaam dat. En zal misschien na dit bloedverlies je cyclus weer op gang komen.
Dank je wel voor je berichtje! Dan gaan we daar maar vanuit.. Volgens m'n mama app heb ik 22 juli pas weer een eitje ☺️ Dus tot die tijd kan me lichaam zich herstellen
Ik heb een vorm van pcos, en wordt 4 x per jaar ongesteld ongeveer... Mijn vriend wil liever nog niet (weer) de mmm in op moment.. Maar zorgt die olie voor een eisprong dan??
Nou die zorgt voor een goede en vaak ook eerdere eisprong. Je cyclus schijnt er korter door te worden, eigenlijk vooral voor mensen die onregelmatig zijn. Je mag het wel alleen tot de eisprong slikken. En de meeste stappen dan over op tarwekiemolie voor betere innesteling. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was!
hoi dames, Ben ik weer... Ik ben sinds vandaag gewoon echt ongesteld geworden, gisteravond wat menstruatiepijn, en vandaag gewoon de standaard menstruatie bloeding Het lijkt me toch niet dat dit nog van de miskraam kan zijn?? Ben sinds kort aan het tempen en ovulatie testen, maar heb geen dip oid gehad, geen slijm, en geen positieve ovu testen (2x per dag getest vanaf 17 mei) (wel pas sinds 7 dagen tempen voor t uit bed gaan, daarvoor getempt toen ik al in de badkamer was) dus kan me niet voorstellen dat ik een eisprong heb gehad.. Ook geen klachtjes of kwaaltjes Normaal als ik ongesteld wordt heb ik enorme rugpijn en uitstraling naar m'n linker bovenbeen (achterkant) en nu heb ik dat niet, heb verder helemaal geen klachtjes, geen pijnlijke borsten of tepels helemaal niks... Is dit herkenbaar bij iemand? 11 mei begin bloeding dus een menstruatie zal ook veel te vroeg zijn lijkt mij (normale cyclus 4x per jaar) Zal het lijstje erbij doen, weet niet of daar wat aan te zien is maar ik zie geen eisprong oid
Vannacht een stolsel verloren, (wormvormig??) en daarna is het bloeden grotendeels gestopt... Nu af en toe nog een steekje Denk dus dat er toch nog iets van 11 mei in me zat?
Het zou kunnen dat je baarmoeder nog bezig is met opschonen. Soms heeft t lichaam langer herstel nodig van een mk niet iedereen is hetzelfde en het kan ook nog eens per mk verschillen. Anders mss nog een keer langs de gyneacoloog voor een check?? Het is zo moeilijk om dit te beoordelen via een forum aangezien je ook een vorm van pcos hebt. Wij willen je graag advies enzo geven maar dat kan helemaal niet op jou van toepassing zijn snap je
Met dit temp.kaartje kun je nog niet zo veel. Ten eerste zijn er nog te weinig meetpunten en ten tweede moet je je goed aan de 'regeltjes' houden wil je er iets aan kunnen aflezen. Dus elke ochtend zelfde tijd tempen voor je opstaat, rectaal etc. Niet als je al in de badkamer staat. Het zou goed kunnen zijn dat je lichaam het stukje weefsel nog 'moest opruimen', hierdoor kun je blijven vloeien. Het is nu een maand na je vm, je lichaam heeft tijd nodig te herstellen. En helemaal als je pcos hebt en zoals je zelf zegt maar 4 x per jaar ongesteld wordt, is het nog niet reeel nu al weer te verwachten alles op regel te hebben.
Ja dat snap ik 100%, maar hoopte dat er mss nog iemand een soort gelijk had meegemaakt ☺️ Maar t bloeden is heel wat minder dus ik want t nu af Thnx voor je berichtje iig 👍🏼