7 dpo!! melk uit borst iemand ervaring mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milou1990, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    #1 Milou1990, 25 jun 2015
    Laatst bewerkt: 25 jun 2015
    Net overgegeven en toen ik even aan mn borst zat kwam er wit uit melk? Is dit een teken van zwangerschap denk dat ik vandaag 7dpo ben heb echt nooit eerder wat uit me borst gekregen voel heel vaak

2. Princesa

Princesa Lid

19 apr 2015
    70
    0
    0
    Toen ik net bezig was met zwanger worden, en mijn lichaam dus plots erg in de gaten begon te houden, merkte ik de eerste ronde ook dat er wat vocht uit 1 van mijn borsten kwam. Het was de eerste keer dat ik dit eens probeerde. Ik dacht meteen dat ik zwanger was, omdat je anders toch geen vocht uit je tepels kan knijpen? Maar ik had het mis hoor... ik bleek niet zwanger te zijn. Het bleek bij mij normaal te zijn, want ik heb het alle rondes daarna ook gehad... ik kon elke dag een beetje uit mijn rechter tepel knijpen. Het vreemde is dat wanneer ik wel zwanger was, ik dat plots niet meer kon... er kwam ineens niks meer uit mijn tepel, helemaal niks. Ik had het toen nog niet door, maar achteraf gezien was het een symptoom van mijn zwangerschap. Het zou dus best kunnen dat je zwanger bent, maar dan het omgekeerde met je lichaam meemaakt dan wat ik meemaakte... begrijp je? Bij mij stopte het vocht plots, bij jou begint het plots. Het kan alle kanten opgaan maar ik hoop voor jou dat dit een goed teken is.

3. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad betekende niets..

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het hoeft niks met een zwangerschap te maken hebben. Melkproductie komt vaak pas aan het einde van de zwangerschap op gang, niet als je nog maar een week na je eisprong zit. Een week na je eisprong is de innesteling nog niet geweest, dus je HCG-waarde (zwangerschapshormoon) is ook nog niet gestegen. Daardoor is er niks wat de melkproductie op gang kan brengen.

Meestal is het een teken dat het hormoon prolactine wat verhoogd is. Dit kan komen doordat je cyclus en je hormoonwaarden nog niet op orde zijn.

5. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik had dat wel voor NOD..
    Wit vocht uit mijn tepels.. Ik was wel zwanger maar denk indd dat dit niet echt met de zwangerschap te maken heeft gehad, ik heb het nu namelijk niet meer.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Melkproductie kan wel vroeg beginnen. Ik had het met 10 weken zwanger en dat was écht heel vroeg.

Laatst had ik het ook, heel gek! Maar ben echt niet zwanger. Het zegt niks helaas.. :(

7. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik had dit vorige maand ook, maar werd helaas gewoon ongesteld!

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik heb het vorig jaar ook gehad op vakantie. Ik begon gewoon te lekken na het douchen :D Maar was toen echt niet zwanger, want was echt net ongesteld geweest. ( 3 weken later testte ik overigens wel positief)

9. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb dat ook. maar dan altijd. ben bloed wezen prikken en er is verder niks gevonden. Volgens de ha hebben sommige vrouwen dat gewoon. zolang er geen bloed bij komt kijken is er niks aan de hand!

Deel Deze Pagina