hallo allemaal ik heb gisteren en vandaag mijn eisprong en ik velies nu deze twee dagen veel slijm en het is wit en wat bruinig lijkt wel bloed is dit normaal?
Het kan zijn dat je met een eisprong een klein beetje bloed verliest, volgens mij geen reden om bezorgd te zijn.
Je lijf doet na het stoppen van de pil vreemde dingen met je, kan je goed voor de gek houden. Ben je al langer met de pil gestopt?
Er kan altijd wat bloedverlies zijn na een eisprong... dat heeft niets met het slikken van de pil te maken... geen zorgen...
Ik bedoelde meer de symptomen van het ontpillen niet zo zeer de eisprong. Maar zoals er gezegd word, maak je maar geen zorgen.
Het kan ook een tussentijds bloedinkje zijn wendy... Maak je maar geen zorgen! Zeker niet als je net gestopt bent met de pil zoals jij... Laat het eerst allemaal maar even goed in het gareel komen...
ja dat is ook zo nou we zien het allemaal wel maar ik dacht vraag het toch even allemaal bedankt voor jullie reactie
Daarom! Vragen staat vrij en domme vragen zijn er niet... En zeker niet als het om zwanger worden gaat, of zwanger zijn of je gezondheid! Gewoon vragen dus!
ja dat is ook zo maar ik dacht nou wat raar verlies beetje bloed terwijl als het goes is ook de eisprong had want dat voelde ik wel erg dus dacht zou dat misschien er ook bij horen want vandaag heb ik alweer bloed maar ja of het is een tussentijdse bloeding nou ja we zien het wel
nee dat weet je dus niet wat het is... of een tussentijdse bloeding, of een menstruatie die gaat doorzetten of een innestelingsbloeding.. Blijft gissen tot je of de echte menstruatie hebt of een positieve zwangerschapstest in je handen... Maar ik snap het wel hoor! Succes meid...
haha oke nou we zien het wel we wachten af als ik wat meer weet laat ik het jullie weten in iedergeval super bedankt
hallo allemaal ik wil toch nog even wat kwijt ik had last van heel klein beetje bloed verlies en dat is nu gelukkig weg maar nu sinds dat ik mijn eisprong heb gehad heb ik steeds rare druk in mijn onderbuik lijkt net dat ik ongesteld moet worden en gisteravond was ik ineens zo misselijk en vanochtend toen ik naar mijn werk reed ook ineens weer zo misselijk maar het komt elke keer met vlagen heel vreemd en dat druk in mijn onderbuik ook kan dat nog steeds komen door mijn eisprong wat ik zaterdag en zondag heb gehad owjah en heb ook best wel veel last van zuur branden