iemand ervaring met deze test? ik heb ze besteld maar helaas lees ik er erg negatieve verhalen over.. is er iemand met ervaring in deze test? t schijnt dat je hierbij een even dikke streep moet krijgen als de controlestreep? en dat een dun streepje niet hoeft te betekenen dat je zwanger bent? er zat geen beschrijving bij namelijk..
yep met die testen moet het net als met de meeste ovu testen zo zijn dat je pas een positieve test hebt op het moment de 2e streep net zo donker of donkerder is...zijn heel verwarrende testen bij andere is het vaak zo 2e streepje hoe licht ook, is zwanger, en bij deze pas als de 2e donkerder is... succes
Dit staat op de site van premom over de midstream test: De test is positief als er twee paarse strepen in het testvenster staan. Het kan dat de tweede paarse streep heel licht van kleur is, dit omdat het nog in een zeer vroeg stadium van de zwangerschap is. Voor een beter resultaat dien je de test over enkele dagen te herhalen. Een test kan alleen vals positief zijn als je hormonen gebruikt die een zwangerschap stimuleren Dus op zich is dat goed nieuws toch? Ik heb ze ook liggen... Begrijp uit deze beschrijving dat een licht streepje toch ook wel zwanger betekent behalve je hormonen gebruikt. Groetjes kim
volgens mij moet jouw 'mits' een 'terwijl' zijn.... mits = vergelijkbaar met als. terwijl geeft een tegenstelling aan. Anders is je bericht wel erg verwarrend....
je hebt gelijk mits klopt niet, maar terwijl ook niet. Het is geen tegenstelling... Ik heb er behalve van gemaakt, nu klopt ie wel! hihi
mooi compromis... hahahaha Alleen mis ik nu weer het woord 'als' na 'behalve' hahahahah, en zo kunnen we denk ik het hele forum wel redigeren! hahahaha
wow ladys! dankje wel... dus deze testen schijnen vaak verkeerd gebruitk te worden... mensen denken bij een streepje ZWANGER! maar met deze test moet het een dikkere streep zijn dusssssss.... er is hoop! ik heb ook gelezen over een vrouw die de test bij haar man had gedaan en die was volgens deze test ook zwanger nou ja, dat zal dan wel een te licht streepje zijn geweest waarvan ze denken dat het DE streep is... nou ik zal t vanavond eens proberen dan... jullie horen van me....
ja en misschien gebruikte die man wel hormonen.... hihi Ik ben benieuwd, hoop dat de test positief is vanavond! Ik ga duimen! Het mag dus ook een lichter streepje zijn he?! Enne, ik krijg t woordje ´als´ er niet meer tussen, kan alleen binnen een uur nadat je gepost hebt! haha Maar zo is ie wel duidelijk genoeg denk ik he?!
ja hoor tis helemaal duidelijk... maarrrrr een dun streepje is dus ook wel positief? ik gebruik geen hormonen en mijn vriend ook niet.. dus dat kan niets beinvloeden... degene die de eerste reactie gaf zegt namelijk dat de strepen even dik moet zijn......
Met Romed zijn ontzettend veel nare ervaringen bekend. Deze test schijnt ontzettend vaak vals positief te zijn, niet alleen als je bepaalde hormonen gebruikt. Sommigen testen altijd positief hiermee en zijn niet zwanger, mannen testen positief, enz. Dus mijn advies is om nog even te wachten en dan een andere test te doen. Anders kun je wel eens bedrogen uitkomen, ben ik bang...
nou ik kon het niet laten hoor.. heb net getest.. en die was negatief! dus al die verhalen over vals positief is niet op mij van toepassing... maar ja, ik hoop dat ik te vroeg heb getest... ik moet vanaf morgen tot zondag mijn ongi verwachten... maar ja aangezien in deze test stond dat het al eerder was te zien wou ik het toch proberne... gatverrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een domper! en ik dacht echt dat t nu dan zover was
Ik had 3 testen besteld bij sensitest. Die kon je ook eerder gebruiken. Ze kwamen wat later bij de post, en omdat ik niet kon wachten heb ik ook een cb digitaal gehaald (Hing spugend boven de wc, kon bijna niet missen ) Die cb digitaal was gelijk positief, die van sensitest niet. Ik geloof dus niet zo in die testen die zeggen dat het eerder kan. Sensitest werd pas na 5 dagen overtijd echt positief!. CB digitaal 1 dag voor overtijd. Trekpleister was ook gelijk heel erg positief. (Ja, dat zijn veel testen heb er ong 5 gedaan voordat ik het geloofde
dus Agnes, die vertelden net als comet dat je eerder kon testen.. hmmm dan is er nog steeds kans dus.. hihi hmmmmm gek he, maar ik voel het op de een of andere manier zo sterk dat ik nu zwanger ben... nog sterker dan vorige maanden.. maar ja, dat zeg ik altijd he. maar nu... pfffff maak mezelf gek he.... dom gedoe.... ik doe zaterdag nog een keer test als er niks is.. of vrijdag... hihi