Eisprong?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Bloemp27, Feb 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemp27

Bloemp27 Lid

Oct 23, 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk nooit eisprong, komt naar voren door volgen via echo en temperatuur. Begin deze cyclus overgestapt naar een nieuwe gyneacoloog en had op cd 8 eerste afspraak. Had een controle echo om te kijken of ik deze cyclus nog met clomid zou kunnen beginnen. Tot beide verbazing was er een follikel te zien (16mm). Cd 14 weer terug voor nog een echo om een cyste uit te sluiten en follikel was gegroeid naar 20mm. Vervolgens had ik cd15 eerste positieve ovulatietest aangezien hij donkerder was dan controle streep, Cd 15 nog steeds positief en cd 16 temp duidelijk omhoog. Helemaal blij natuurlijk.. Echter twijfel ik of het wel echt een eisprong was aangezien temp nu weer redelijk laag is al 2 dagen op rij.. Wat denken jullie? Eisprong geweest?

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,011
    15,625
    113
    Nabij Utrecht
    #2 RoGiJuLi, Feb 13, 2017
    Last edited: Feb 13, 2017
    Ik zie 3 hoge tempen op vrijdag/zaterdag/zondag.
    Kan er een afwijkende reden zijn dat die hoger liggen dan daarvoor en daarna want dan heb je idd een ei gehad op dag 16 en ligt je basaal op 36.3 en na ei 36.6 :)

3. Bloemp27

Bloemp27 Lid

Oct 23, 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord RoGiJuLi!! Denk Op basis van huidig kaartje echt cd 16 eisprong te hebben gehad. Heb in de nacht van cd 4 1000mg paracetamol gehad dus denk de dit effect heeft gehad op mijn temp, alleen cd5 is dan een raadsel maar zou dat het gele lichaam kunnen zijn??

Attached Files:

Share This Page