Hallo, Zouden jullie jullie foto's willen plaatsen waarop jullie net zwanger zijn? Ik moet namelijk een verslag maken op school, ik doe de opleiding verzorgende. Alvast bedankt! Gr Egeltje
ne misschien heeft ze ie nodig om te vergelijken,egeltje ga eens in het menu naar fotoalbum en dan dikke buiken,staan er genoeg die net 4 of 5 weken zijn,je kan ze gewoon opslaan
ik zou niet zomaar iets van een andere vrouw op gaan slaan vind dat een beetje aso als ik eerlijk ben zou het wel eerst effe aan die persoon van de foto vragen denk nou niet dat die meiden er op zitten tewachten dat hun foto zomaar opgeslagen wordt voor school
ja dat doe je goed om eerst te vragen,maar waarom kijk je niet op speciale internet site;s waar alles beschreven staat zullen vast wel wat foto's bij staan
Wat bedoel je precies met 'net zwanger'? Als je net zwanger bent valt er namelijk niet echt wat te zien, dan kun je net zo goed een foto van je eigen buik in het verslag zetten. Het eerste (kleine) buikje kan komen na een aantal weken, maar dat hoeft ook niet!
hihih volgens mij gewoon voor jezelf, las net dat je 12 dagen overtijd bent en een puntbuikje begint te krijgen. je wil gewoon vergelijken Mag je ook best zeggen hoor!