Hoii Gistermiddag heb ik een ovutest gedaan die net een kleine fractie lichter was dan de controle streep.. nu heb ik er net ook een gedaan kijken of die nog donkerder zou worden maar hij is nu wel lichter dan gister.. Bewust het gister niet gezellig gemaakt omdat we het vrijdag op zaterdagnacht al gezellig hadden gemaakt dus we dachten hij wordt nog wel donkerder dus kunnen we het beter morgenavond nog doen (vanavond dus) heeft dat nog zin nu die lichter is geworden...hoop hem niet te missen
Weet je wel zeker dat je je eisprong al gehad hebt? Misschien handig om nog even door te testen, misschien moet die nog komen? En sowieso om de dag gezellig maken
de lh piek is iedergeval wel geweest maar of me eisprong al is geweest weet ik niet natuurlijk... gisteravond laat wel erg veel kramp/steken aan 1 kant
Maar hoe weet je zo zeker dat de piek is geweest? Want als ik je openingspost lees heb je geen positieve test gehad alleen op en aflopende. Maar LH schommelt je gehele cyclus dus het kan zijn dat je piek nog moet komen toch?
Ja ik snap wat je bedoelt, maar de teststreep was zo goed als even donker dus dat is hem wel geweest, heb een hele regelmatige cyclus .. was meer ter controle dat ik wilde zien of die nog donkerder werd of dat dit hem al was.