Ik weet dat er vaker topics zijn geweest over de eisprong, maar ik kan het niet terug vinden ( misschien lang en goed genoeg naar gezocht ) Maar ook ik wil dus weer vragen hoe voelt zo een eisprong? Ik weet dat het per vrouw verschillen kan wezen, maar van iedere ervaring kan ik wat leren, en misschien vergelijken. Voor mij is dit pas de eerste ronde zonder de pil en ben ik 27 sept gestopt met de pil en 3 oktober ongesteld geworden. Nu wacht ik al een tijdje op me ongesteldheid. Gister dacht ik dat het zou komen, want ik kreeg erge steken rechts in me buik voor al met het inademen deed het meer pijn. Dus nou dacht ik misschien is het me eisprong geweest, dus wil graag jullie eisprong ervaring lezen. Alvast bedankt.
Ik weet dat er vaker topics zijn geweest over de eisprong, maar ik kan het niet terug vinden ( misschien lang en goed genoeg naar gezocht ) Maar ook ik wil dus weer vragen hoe voelt zo een eisprong? Ik weet dat het per vrouw verschillen kan wezen, maar van iedere ervaring kan ik wat leren, en misschien vergelijken. Voor mij is dit pas de eerste ronde zonder de pil en ben ik 27 sept gestopt met de pil en 3 oktober ongesteld geworden. Nu wacht ik al een tijdje op me ongesteldheid. Gister dacht ik dat het zou komen, want ik kreeg erge steken rechts in me buik voor al met het inademen deed het meer pijn. Dus nou dacht ik misschien is het me eisprong geweest, dus wil graag jullie eisprong ervaring lezen. Alvast bedankt.
Hey meis, Het kan nu natuurlijk ook zijn dat je een onregelmatige cyclus hebt ivm ontpillen Ikzelf voel mijn eisprong heel goed ik heb eerst een dag een lichte kramp in mijn buik en tijdens de eisprong steken links of rechts en vanaf 4 dagen voor ei redelijk veel afscheiding en meer zin in sex Maar ja het verschilt per persoon natuurlijk, er zijn ook meiden die er helemaal niks van merken. Liefs noes
Ik ben er ook zeker van dat het onregelmatig is en zal zijn, maar die steken die ik gister had heb ik de afgelopen 42 dagen nog niet gehad. Ik dacht eerst dat ik rond 18/19 oktober me eisprong had omdat ik toen wat bruinbloed verloor en ik misselijk was, maarre schijnbaar was het niet me eisprong anders had ik al positief moeten testen of ongesteld moeten zijn geworden en 27 oktober had ik ook wat bruin bloed verlies en weer niets. Ik heb sinds gister een zeurgevoel in me buik als of ik al ongesteld ben, en ik verlies al sinds eind oktober aardig wat afscheiding.. Weet echt niet wat ik er mee aan moet, ik hoop alleen dat ik snel ongesteld word zodat ik naar de volgende ronde kan gaan en er echt voor kan gaan. En dan hopen dan me cyclus niet langer dan 40 dagen zal zijn.
Ik voel een week voor de eisprong al een licht zeurend gevoel aan een kant 10 cm boven mijn lies, dat zeurende gevoel is er af en toe en komt dichter na de eisprong toe steeds vaker en wat heviger voor. Op het laatst houdt het even aan, als het dan helemaal weg is weet ik dat mijn ei gesprongen is.
ook een vraagje. Ik heb op 11 november mijn eisprong gehad maar nu heb ik last van buikpijn wat zou dat kunnen zijn. Zit nu in ronde 6.