Negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby94, 18 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby94

Baby94 Lid

21 mrt 2016
    60
    14
    8
    Hoi hoi!

Ondertussen ben ik al 7 dagen overtijd en heb ik al 4 zwangerschapstesten gedaan. Allemaal negatief.
    Ik voel me met momenten anders als anders. Ben in m'n hoofd met heel veel dingen bezig..
    Afgelopen week een paar keer over moeten geven, 1 keer 'sochtends en de rest meestal 'savonds. Ook zo nu aan dan wat dunne(re) ontlasting. Geen gevoelige borsten (wat ik normaal wel een beetje heb als ik ongesteld moet worden). Sorry voor de details.
    Verder zijn mijn darmen af en toe aan t rommelen en ben ik enorm snel boos en schiet ik in de aanval om de kleinste dingen.

Wat denken jullie? Zou stress misschien de oorzaak zijn, of toch zwanger maar dat er nog niet genoeg HCG is?

Liefs..

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    De eerste vraag die iedereen meestal stelt is hoe zeker ben je van je eisprong/cyclus?? Als je daadwerkelijk 7 dagen over tijd zou zijn dan zou een zwangerschapstest wel positief moeten aangeven. Op kwaaltjes letten zou ik zelf niet zo doen want als je er eenmaal op gaat letten voel je van alles.

3. Baby94

Baby94 Lid

21 mrt 2016
    60
    14
    8
    Cyclus altijd tussen de 29 en 31 dagen. Slik al jaren geen pil meer..

4. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Dan is het waarschijnlijk toch een keer een late eisprong. Dat gebeurt ook bij de meest regelmatige vrouwen.
    Zo te horen heb je een buikgriepje od, of heel veel stress. Mss kan dat ook je eisprong beïnvloeden?

Als je klachten van een zwangerschap komen dan moet je hcg zo hoog zijn dat je positief test.

Een late eisprong betekent niet dat je niet zwanger bent/wordt natuurlijk, dus ik zou over een paar dagen nog een testje doen als je dan nog niet ongesteld bent.

5. Baby94

Baby94 Lid

21 mrt 2016
    60
    14
    8
    Het ene moment heb ik heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, terwijl ik hier helemaal geen ervaring mee heb. Het andere moment denk ik indd ook dat het een verlate eisprong is of van de stress..
    Ga het even paar dagen afwachten.. Vanmorgen toevallig nog een digitale clear blue test gedaan en die gaf ook "niet zwanger" aan. Bedankt voor je reactie in elk geval!

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hopelijk snel duidelijkheid in de vorm van een ongesteldheid of alsnog een positieve test. Hopelijk voor jou natuurlijk het laatste ;)

Deel Deze Pagina