Sinds kort ben ik gestopt met mijn pil. 22 april was de 1e dag van mijn 'cyclus'. Gelijk ovulatietesten beginnen doen. Ik denk dat ik een eisprong heb gehad (op dag 19) om volgende redenen; ca 3 dagen voor de eisprong werd ik enorm misselijk. De dag voordien was het niet meer te houden. 3 dagen lang heb ik overduidelijk en veel cervixslijm gehad en daarna niks meer. En uiteraard een positieve ovulatietest. Maar hier komt het genante: Tijdens mijn witverlies had ik 'daar' ook een echt onaangename geur .. ik rook mezelf gewoon met kleren aan.. zijn er nog dames die dit hebben??? Het is genant en niet bepaald aantrekkelijk om dan even een kindje te maken Ohja .. en meteen na m'n eisprong had ik pijnlijke tepels... Hebben jullie dit ook?
Het kan weleens voorkomen dat je afscheiding wat meer ruikt dan anders. Maar als het echt heel erg ruikt kan dat ook wijzen op een schimmelinfectie. Hier heb ik vorige maand voor het eerst in mijn leven pijnlijke tepels gehad. Nog nooit eerder gehad. Maar dit kan elke maand verschillen en komt dan wsch door de progesteron.
Wat ook een geurtje kan veroorzaken is het gezellig maken met je man/vriend an sich. Verschillende PH-waardes tussen man en vrouw dacht ik dat de oorzaak hiervan was.