Goedemorgen, Ik weet dat ik misschien nog een paar dagen moet wachten voor een duidelijkere meting, maar ik ben toch nieuwschierig of jullie al kunnen zien wanneer mijn eisprong is geweest Ik temp rectaal in de ochtend voor ik opsta. Donderdag was mijn slijm het waterigst maar dat bouwde zich vrijdag alweer af. zondag was het slijm weer volledig weg. Zaterdag ochtend heb ik een positieve ovulatietest gehad (vast staande smiley, met clear blue digital advanced). Wat denken jullie?
Poe, ik zou zeggen maandag je ei. Eisprong is 24 tot 36 uur na LH piek, dus dat zou zijn zondag of maandag. En dinsdag lijkt een duidelijke tempstijging (daarvoor was de laatste keer dat je 37 aantikte aan het begin van je cyclus). Maar zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken. Inderdaad nog even een paar dagen doormeten geeft meer duidelijkheid denk ik.
Aan de hand van je temp heb je gister ( de 2e november) je ei gehad. Als je temp hoger blijft zal ff er een kruis in zetten over een paar dagen.
Nee, je ei was maandag ik vermoed dat hij het kruis zal verplaatsen naar maandag als je morgen nog steeds een hoge temp hebt.