Wil iemand even hier naar kijken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by djen, Feb 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djen

djen Lid

Oct 11, 2007
    89
    0
    0
    Ik moet nog 2 dagen voor nod ik heb vanmorgen getest en er kwam meteen binnen 5 minuten al dit vage streepje.Het lijkt wel een indroogstreepje denk je niet?het i sgeen breed streepje maar heel dun.
    Wat vinden jullie?

djen.

2. Niet meer actief

Als dit 2 dagen voor je nod komt, weet ik het niet meid. Ik zou zeggen zwanger, maar Zeker durf ik het ook niet te zeggen op een foto.
    Is de streep gekleurd? Dan zou ik voorzichtig blij zijn en over 2 dagen weer testen!

3. djen

djen Lid

Oct 11, 2007
    89
    0
    0
    Ja het streepje is wel roze maar echt heel dun.Ik lees net wel ergen sdat indroogstreepje pas na een tijdje verschijnt.

4. veertje23

veertje23 Actief lid

May 2, 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik zie zeker wel een tweede streepje. Ik zou nog even testen op je nod maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik zou over 2 dagen ook nog eens een test doen, maar ziet er erg positief uit.
    alvast voorzichtig gefiliciteerd

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Durf ik niet te zeggen, lijkt ook wel een indrooglijntje, over 2 dagen nog maals testen!

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    indrooglijntje verschijnt meestal pas na 10 a 15 min....maar welk merk is dit want dan kun je het na zoeken....
    ik had op mijn nod ook een heel licht streepje maar was binnen 5 min en dus was ik zwanger.....gr heidi

8. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    is het streepje eerst iets dikker of feller geweest....

9. djen

djen Lid

Oct 11, 2007
    89
    0
    0
    heidi, Nee het was niet feller.Eigenlijk niet echt verandert.Ik heb de foto 5 minuten later gemaakt.het streepje verscheen wel meteen.

10. het is wel een heel dun lijntje.. twijfelachtig. meestal is een indrooglijntje dun en een testlijntje wat dikker. Test op je NOD nog een keer, dan zou ie duidelijker al moeten zijn. Hoop voor je dat ie dan positief is.

11. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Ik vind de test ook wel erg twijfelachtig.
    Zo op het eerste gezicht zou ik hem niet als positief zien.
    Ik zou over 2 a 3 dagen nogmaals testen met ochtenurine.

Oh ja, in mijn album zie je een foto van mijn test 3 dagen voor NOD.

Sterkte en ik hoop je over een paar dagen bij de Oktober mama's te zien!

Groetjes Gerlinde

12. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

naast het dunne lijntje, zie ik ook wel de rest van het lijntje....ik zou morgen nog eens testen...

Spannend hoor, veel succes!

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik denk zwanger :D Maar ja, toch nog een keer testen voor de zekerheid.
    Misschien dan met een ander merk? Die digitale van CB zijn handig, dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger. Is tenminste duidelijk.
    Spannend hoor!

14. Lampie

Lampie Bekend lid

Sep 30, 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, ik zie een heel vaag streepje. Wacht idd nog een paar dagen en test dan weer. Heel veel succes

15. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Het is wel een héél dun lijntje,maar een streep is een streep eigenlijk,anders over een paar dagen nog eens testen,
    alvast gefeliciteerd!:D

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Ik zie een duidelijke dunne streep en waar de rest van de streep behoort te komen zie ik ook gewoon erg licht, dus ik denk wel dat dit een positieve test is.
    Een indrooglijntje is volgens mij niet zo duidelijk, dat is dan vaak een lichte/vage dunne streep. En die verschijnt ook pas na een paar minuten.

Ik zou over 3 dagen weer een keer testen, maar volgens mij krijg je dan een positieve test in handen.

Groetjes Saskia

17. djen

djen Lid

Oct 11, 2007
    89
    0
    0
    Nou Ik hou er maar rekening mee dat het niks is.Want vandaag weer getest en geen streep te zien.Helaas pindakaas!Bedankt voor alle reacties .
    djen

18. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik haD VORIGE MAAND ook zo'n lijntje en helaas was ook niet zwanger
    maar het is wel behoorlijk verwarrend zo'n dun streepje! :confused:

Share This Page