Wanneer voor het eerst goed misselijk?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Dancinglady, Feb 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik wil heel graag zwanger worden, maar onze trouwdag komt er ook aan. Deze dag wil ik natuurlijk niet doodziek boven het toilet hangen. Ik vraag me af vanaf waneer je echt klachten hebt van de zwangerschap zoals misselijk en overgeven enzo. Natuurlijk zal dit voor veel mensen verschillend zijn, maar misschien heb je de eerste maand nog niet echt klachten?

2. cam

cam Bekend lid

Dec 17, 2006
    572
    0
    0
    Hoi Hoi

Ik ben nooit echt misselijk geweest, dat kan natuurlijk ook he, moet je niet vergeten!

Wel last van misselijkheid als ik "verkeerde" dingen had gegeten en gedronken, zoals een sinaasappel en koffie op de nuchtere maag. Dan moest ik wel echt overgeven. Dit begon in de 6de week van mijn zwangerschap.

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    met een week of 6

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik had het gelijk, met overgeven. Echt rond testdag zeg maar...

5. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

volgens mij heb ik deze vraag ook al ergens anders gezien. maar ook ik ben het ermee eens dat je beter niet zwanger kunt zijn op je trouwdag. mijn moeder was dat ook, en die heeft geen leuke trouwdag gehad. het kan natuurlijk anders gaan maar ik zou het risico niet lopen. bovendien kan het wel een jaar duren voor je zwanger bent, dat kun je niet bepalen. de kans is heel groot dat je in de 1e of 2e ronde niet zwanger raakt. Maar in ieder geval succes!

Share This Page