hallo, ik ben in januari gestopt met de pil voor dat ik toen voor het eerst ongi moest worden duurde het 35 dagen, nu zit ik al op de 42e dag. ik heb zo nu en dan steken in mijn onderbuik en als ik aan mijn (.)(.) kom voelen ze gevoelig aan. ik ben de hele week ziek geweest de griep gehad dat is nu bijna over moet alleen nog veel hoesten. ook heb ik zin in lekker eten maar als ik daar mee bezig ben met klaar maken wordt ik misselijk en heb er niet zoveel zin meer in maar eet het wel op. ik drink per dag zo'n anderhalf pak ice tea van 1,5L dat vind ik nu heel erg lekker.
ik zou testen, want het hoeft natuurlijk niet, maar het zijn wel de symptonen die ik had toen ik zwanger bleek te zijn. succes
Je zou allang kunnen testen hoor! Vrouwen die stoppen met de pil zijn heel vaak heel onregelmatig. Het kan dus zijn dat je aan het ontpillen bent. Maar wie weet!
Hoi, kijk is naar mijn cyclus.. En dan nog even daarbovenop sinds ik gestopt ben met de pil begon ik na 3 maanden heeeel erg te veranderen kwa smaak. Ik heb nooit pasta en pizza lekker gevonden en nu geniet ik ervan. Ik walgde van alle cremes en dingetjes met cocos luchtjes en nu nu vind ik het heeerlijk ruiken nou en ik ben niet zwanger hoor. Ontpillen doet rare dingen met je.. of je het nou leuk vind ofniet. Testje kan zoizo ook geen kwaad gewoon voor de zekerheid ff een doen. Succes ermee.