knip gehad bij bevalling, nu rotgevoel bij "achterste&q

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by suzy28, May 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suzy28

suzy28 Actief lid

Jan 28, 2007
    298
    0
    0
    Hoi,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ben ruim een week geleden bevallen van onze gezonde en mooie dochter. Bij de bevalling hebben ze een knip moeten zetten.
    Als ik het goed uitleg heb ik van de uitwendige hechting helemaal geen last meer, daar heeft de vlk het knoopje van losgemaakt een aantal dagen geleden.
    Maar ik heb nog wel een heel vervelend gevoel van binnen in de buurt van mijn "achterste" zeg maar (aan 1 kant van m'n anus). Dit maakt het zitten erg lastig, lopen en liggen gaat wel. Ontlasting gaat in principe wel pijnloos maar als ik een windje moet laten (sorry ik weet het, dit klinkt heel stom, maar dit moet ik toch echt een paar x per dag :oops: ) dan ga ik door de grond van de pijn. Even daarna trekt de ergste pijn wel weer weg maar het blijft dan toch erg gevoelig bij het zitten vooral.
    Bij de vlk heb ik dit tijdens de laatste nacontrole nagevraagd maar ik heb er eigenlijk geen duidelijk antwoord op gekregen.
    Nu is mijn vraag, komt dit vaker voor en is dit normaal? Geneest dit nog?

Ik hoop dat je me kunt helpen met m'n vraag, in ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes,
    Suzy

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi suzy,

Ik vindhet verstandig dat je het nog even laat bekijken door de verloskundige. Het is toch een vervelende klacht! en na een week moet het ergste toch echt voorbij zijn. Ik zou bellen!

Imke

Share This Page