Heel vroeg positief testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milla, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik zit vandaag precies 7 dagen na mijn eisprong (zeker weten vorige week vrijdag) en heb gisteren en vandaag alvast een testje gedaan omdat ik in het verleden al met 9 dagen na mijn ei een positieve test had.
    Nu zag ik vanmorgen opnieuw een heeeeeel vaag lijntje in de test (zie website of album), zou het dan toch weer zo ver zijn? Wie had er ook al ongeveer een week voor NOD een positieve test?

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik zie eigenlijk niks. :( Mijn advies luidt dan ook, test over een paar dagen nog eens. Nog beter, wacht tot na je NOD. Dan moet het streepje er van af knallen.

3. Milla

Milla Niet meer actief

Moet zeggen dat het streepje in het echt iets duidelijker is dan op de foto.
    Ik geloof het pas als de streep dikker wordt.

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Sorry maar ik zie ook geen streepje op de foto...

morgen ochtend nog maar een keer testen?!
    groetjes Inge

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zie geen streepje sorry!
    anders wachten tot je nod en dan weer testen

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik zie ook geen streepje. Lijkt me persoonlijk ook nog niet mogelijk aangezien je eventuele innesteling pas net plaats heeft gevonden. Je lichaam heeft dus nog geen HCG aangemaakt. En dat is wel nodig voor een positieve test....

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik zie wel wat, maar volgens mij is het een indroogstreepje gezien het feit dat hij wat gelig is....sorry.......over een paar dagen maar weer testen, succes!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Op andere topics zien een stuk of 10 meiden wel wat, de meningen zijn dus verdeeld, ik ben positief gestemd want mijn test is duidelijker dan de foto. Ik wacht af tot morgen ochtend. ;)

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    positef moet je ook blijven, maar ik vind het dna altijd een extra grote telleurstelling als hij dan toch nega is. dan ben je er al zo vanuit gegaan
    succes ermee en hoop voor je dat je het goed hebt en zwanger bent

liefs

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik zie een hele lichte, maar dat is mede door die paarse streepjes.. Hoop het voor je! Zou voor de zekerheid op je nod nog eens testen! Ik duim iig voor je!

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik zie niks, sorry. heb 'm in negatief gezet en dan zie ik ook niks.
    niet zo raar, want je test wel heeeeeel vroeg.

waarom eigenlijk? lijkt het je niet handiger om te wachten tot je NOD? :oops:

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ik zie wel wat. Hoelang na het uitvoeren van de test heb je de foto gemaakt en van welk merk is hij? Ik heb namelijk met matcare testen vaak een indrooglijntje gehad of dat er al een vaag lijntje stond voor ik de test deed. die vertrouw ik dus ook aleen maar als er een vette streep staat maar dat is nog niet geweest.

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Milla: Ik heb 6 dagen voor mijn NOD getest aangezien ik niet die constante spanning meer wilde (heb een mk gehad vorige keer, vandaar). Toen ik deze test bekeek, zag ik in eerste instantie niets, totdat ik hem in het zonlicht hield en heen en weer wiebelde. Dit was overigens wel een matcare ultra... Ik zie op jou test ongeveer hetzelfde wat ik bij mij zag. Ik zeg er wel bij, dat het ook niet kan doorzetten en je alsnog ongi kunt worden. Test over een dagje of 2 nog eens (kan wel zeggen doe het pas met je NOD, maar dat hield ik ook niet vol ;)).

En zoals je ziet aan mijn banner, was mijn heeeeeeeele vage streepje toch echt een teken van zwangerschap.

Maar maak jezelf niet al te gek, ben er op voorbereid dat het niet perce goed hoeft te gaan. Dus pas op je NOD voel je je zeker hor.

Veel succes!

Liefs Vaam

14. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb de foto een aantal minuten na dat ik de test gedaan heb gemaakt.
    Het merk is Kruidvat (2 voor 4,95).
    Het paarse streepje is door de dag heen steeds duidelijker geworden al mag je daar niet naar kijken. Als ik deze test vergelijk met die van gister dan is er duidelijk een verschil, want gister was er nog niets te zien en nu een roze lijntje.. Ik wacht geduldig af tot morgen.

Ik wacht niet tot NOD, ik vind dat alleen maar frustrerend om zolang in onzekerheid te zitten, terwijl het misschien al veel eerder bekent is, ik heb bij mijn oudste dochter ook 5 dagen voor NOD duidelijk positief gestest.

15. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Spannend hor! Ik hoop voor je dat het weer raak is dan!

Liefs Vaam

16. Milla

Milla Niet meer actief

Helaas klopt dit niet, uit onderzoek is gebleken dat de kans op miskraam in de weken 3,4,5 en 6 net zo groot is, aldus mijn gyn. Vanaf dan is het hoe verder je de zwangerschap in gaat hoe kleiner de kans is. Dus NOD geeft helaas geen garanties, was dat maar zo.
    Het gaat alleen nog vaker al voor de innesteling mis, maar dan heb je ook geen HCG aangemaakt en dus geen steepjes op testen en weet je het niet. Goed te horen dat ik niet de enige ben!

17. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    het streepje dat je bedoelt is niet echt duidelijk, misschien dat je over een paar dagen weer een testje kunt doen en weer kun posten in je album. Ik ben benieuwd, succes !

groetjes, Jessy

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ga je vandaag nog een test doen? Ik ben erg benieuwd!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sja, dat je met je andere kind(eren?) al zo vroeg posi testte (5 dagen voor nod) is natuurlijk wel helemaal super hoor, en dat zou toch wel kunnen zijn dat je dat nu ook weer kunt, dus ik zou morgenochtend nog eens testen en ik denk dat je streep dan al wel duidelijker word ALS JE ZWANGER BENT ;)
    Suc6!

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij één van mn miskramen testte ik ook 5/7 dagen VOOR de nod al positief ;)

Deel Deze Pagina