even een vraag wat jullie hiervan vinden. Ik heb iets meer dan 4 weken geleden een miskraam gehad. Ik zit nu te wachten tot ik weer ongesteld ga worden. Nadat ik in januari gestopt wasmet de pil had ik cyclussen van rond de 25 dagen ik zit nu al op dag 31. Ik heb anderhalf week geleden gestest of er nog hormonen in me lichaam zitten maar deze test was negatief! Ik weet dat het wat langer kan duren na een mk maar ik voel echt niks opkomen. En wel weer wat vage klachtjes.. Dit maakt je zo onzeker, bah... zouden jullie wachten of toch testen?
Mss wordt je wat rustiger als je nog een test doet? Ikzelf zou een test doen want ik ben te ongeduldig om te wachten, haha.. Veel succes!
bedankt voor je reactie.... ik kan ook niet wachten, maar vind het zo zonde... en ben beetje bang voor teleurstelling ofzow.. nja zie zo wel.. aaarrgghh spannend
Ik zou ook testen (ik ben ook zo'n ongeduldig type). Het enige is wel dat je er rekening mee moet houden dat je cydlus deze keer langer duurt. Ik werd normaal na 33 dagen ongi en na mijn MK na 42 dagen. Laat je het nog horen hoe de test is afgelopen?
okeej.. nou denk dat ik dan toch nog maar een paar dagen moet proberen te wachten, zodra ik meer weet laat ik het weten
hier ook overtijd acht dagen maar ook negatieve test, helaas. dan maar hopen dat ik snel ongi word wachten is ook niks aan
die onzekerheid is egt vreselijk he! Laat me maar gewoon snel ongesteld worden dan kunnen we er tenminste weer voor gaan.. de tijd lijkt niet vooruit te branden..
Na een mk is het normaal dat je cyclus langer duurt. Soms wel 6 weken. Als je daar mee rekening houdt, hoef je misschien niet zo onzeker te zijn. Ik hoop dat er snel wat gebeurt in je lijf. Veel sterkte!
heb volgens mij dag 14 ei gehad.. had op dag 20 een beetje rose slijm.. misschien is dat dan wel me ei geweest.. ken me lichaam iop ditmoment even niet.. dus tog maar afwagten
ik heb na mijn miskraam een cyclus van maar liefst 40 dagen gehad! werd toen daarna maar heel licht ongesteld (2 dagen, amper bloed). maar was niet zwanger, dus mijn lijf moest echt weer op gang komen. een miskraam is blijkbaar ook lichamelijk erg aangrijpend, geef je lijf de tijd om goed bij te komen. als je nu negatief test is de kans dat je tóch zwanger bent héél klein. wacht af, het komt vanzelf op gang. sterkte in je volgende ronde, hopelijk gauw een goede zw.schap!