buik "showen"

Discussion in 'Zwangerschap' started by mirretje, Jun 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirretje

mirretje Actief lid

Mar 19, 2006
    189
    0
    0
    Vanaf wanneer gingen jullie je buik "showen"?
    Ik bedoel, bij mij is het nu echt nog zo'n geval van ok, maar nog niet echt, begrijpen jullie?hi,hi,hi
    Pas niet meer in m'n gewone kleren, maar is het nu al "gewoon"om buikbanden e.d te gaan dragen? Draag al wel positiebroeken.
    Weet wel dat je moet doen waar je jezelf lekker bij voelt, maar ben wel eens benieuwd vanaf wanneer jullie dit deden/gaan doen.

groetjes!!!

2. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    nou buik showen doek nie egt... droeg wel een buikband geloof vanaf week 19 ofzo... maar jah da was omdat me shirt allemaal te klein zijn en hiermee verleng ik ze een beetje :p

3. sim

sim Niet meer actief

ja precies dat doe ik nu al! maar zelf persoonlijk vind ik het ook mooier om zo'n buikband eronder te dragen, of er moet een hele leuke tekst ofzo opstaan, ik heb alleen nu zo'n twijfelachtig buikje, of ze is aangekomen deze winter of.... maar niemand durft het nog te vragen haha

4. Niet meer actief

bij is het dus ook nog steeds dat men denk dat ik gewoon flink dik ben geworden, omdat ik van me eigen nogal stevig ben, maja dit is niet het geval haha, nu valt het gelukkig al wat meer op als een zwangerbuikje, kijk maar in me album hehe

5. sim

sim Niet meer actief

da's een echt zwanger buikje hoor, daar kan ik niks anders van maken ;)

6. mirretje

mirretje Actief lid

Mar 19, 2006
    189
    0
    0
    Ha,ha,ha....dat bedoel ik dus.....bij mij is het soms ook net of ik teveel chocolaatjes gegeten heb,hi,hi,hi
    En als ik m'n buikband aandoe omdat m'n shirtje te kort is(ja,ja...nu al...), doe ik 'm er ook onder hoor....

Maar Sim, gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben die 'm nu al nodig heeft!!

7. mirretje

mirretje Actief lid

Mar 19, 2006
    189
    0
    0
    Ik bedoelde dat mensen ook zo naar mij kijken als bij Sim he

8. Niet meer actief

ja maja wij weten wel beter, maar mensen die bv langs je lopen kijken je echt aan van pff dies dik, omdat ik dus forse benen en armen heb, en wat klein ben...

Jammer dat sommige mensen zo denken, maja is niet anders,

9. mirretje

mirretje Actief lid

Mar 19, 2006
    189
    0
    0
    Bij mij is het dus ook zo dat echt heel m'n taille weg is, en dan in combinatie met dat buikje,en was al niet zo heel mager van mezelf....ook niet echt dik,maar een beetje fors.
    Van mij mag die dikke buik heel snel komen,hi,hi

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik draag ze nog niet. Ik ben slank van mezelf en ook bij mij lijkt het nu of ik ineens heel veel ben gaan eten. Volgens mij staat heb hartstikke gek als ik nu ineens een buikband aandoe. Wel loop ik al weken in positiekleding.

Ik zie overigens dat we gelijkop gaan, hihi.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Ik zat best wel lang in de tussenfase: gewone broeken pasten al heel snel niet meer en positiebroeken waren nog net wat te ruim (zakten dus telkens af). Toen ben ik een buikband gaan dragen om de broek op z'n plek te houden, dat werkte goed :D Overigens niet showerig want zoveel was er nog niet te zien. Meestal (half) onder de kleding of dubbelgevouwen.
    Nu de buik echt begint te groeien draag ik ze nauwelijks meer. Wel strakke shirtjes en hemdjes, dat zit erg lekker vind ik. Sommige zijn te kort geworden maar daar doe ik dan een langere onder.

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb net mijn buikband aangedaan. Ik heb er namelijk een liggen, voor als het gaat passen, maar het zag er niet uit, hihi. Hij zakte gewoon af. Mijn positiebroeken zakken overigens niet af. Ik wacht er nog maar even mee.

13. Nadje

Nadje Actief lid

Oct 7, 2005
    335
    0
    0
    Ik heb wel een grote buik maar draag die banden niet, word er knettergek van, kruipen omhoog of juist omlaag, maar blijven nooit lekker zitten. Had er 4 gekocht en die liggen nauwelijks gebruikt in de kast.

14. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Waar ken je die buikbanden kopen? Misschien dat jullie een online winkel weten zodat ik ze kan zien hoe het eruit ziet.
    Ik heb wel een soort buikband voor steun. Ook ik draag hem al, was zelf ook niet de magerste wat forser maar bij ziet het er echt uit of ik ontploft ben.
    Voel me zo opgeblazen en als ik die buikband eronder heb dan ziet het er wat strakker uit allemaal en als een zwanger buikje.

15. Niet meer actief

Hoi Pooh, als je ff googled op 'zwangerschapskleding' vind je wel veel online kleding shops die o.a. ook buikbanden verkopen...

Groetjes Nann

16. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ja dom als ik ben, dat ik daar zelf nou niet aan had gedacht hihi.
    Bedankt.

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Of google gewoon op buikbanden.
    Mijne heb ik besteld op www.buikbanden.nl , maar draag ze eigenlijk nooit, vooral nu ze eindelijk passen: veel te warm en strak haha

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo !

Bij Prenatal zijn ze even duur als bij Miss Etam (in ieder geval de effen banden) maar die van Prenatal zijn wel 100 x beter ! Die blijven beter in model, slobberen minder en dragen zich prettiger. (Ze kosten trouwens maar 8 euro dacht ik ...)

Ik ben er ook geen fan van. Wil echt niet iedere dag met een band om lopen. Vooral niet als het warm is. Een leuk zwangerschapsjurkje draag ik dan veel liever dan zo'n band om de buik. Maar voor truitjes die te kort worden is het een prima oplossing !

Groetjes,
    Nikki F

19. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik draag al wel een buikband, maar wel onder mijn shirt. En ik draag gewoon een effe zwarte bij een zwart shirt. Ik wil nog niet zo'n opvallende buikband aan doen, maar ja alles is te kort. Ik ben al 1.85 lang, en nu is helemaal alles te kort. Dus ja weinig keus. Als ik jou was zou ik gewoon een onopvallend kleurtje kiezen de eerste weken, en deze onder je shirt dragen. Je kan dan zien dat je zwanger bent, maar je loopt nog niet echt te showen.

20. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben buikbanden gaan dragen na 20 weekjes ongeveer....maar je moet ze gewoon aan doen als jij je prettig ermee voelt!!!

Share This Page